امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 24607 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

افزایش سرعت پرداخت وجه برای کاربران آنلاین صندوق لوتوس

خبرایران: سرمایه‌گذاران صندوق سرمایه‌گذاری لوتوس پارسیان از تاریخ 30 مرداد 1396 در صورت ثبت درخواست ابطال واحدهای سرمایه‌گذاری خود از طریق آنلاین، می‌توانند زودتر از قبل، به وجه ابطال دسترسی داشته باشند.
افزایش سرعت پرداخت وجه برای کاربران آنلاین صندوق لوتوس

تأمین سرمایه لوتوس پارسیان در اقدامی جدید و در راستای جلب رضایت هر چه بیشتر سرمایه‌گذاران صندوق لوتوس پارسیان، از تاریخ 1396/05/30 امکانی فراهم آورده است که بر اساس آن، پرداخت مربوط به ابطال واحدهای صندوق لوتوس پارسیان برای سرمایه‌گذارانی که تا ساعت 11 از طریق پرتال WWW.LOTUSIB.IR اقدام به ثبت درخواست خود می‌کنند قبل از ساعت14 تأیید و مبلغ مربوطه به حساب آنها واریز می‌شود. سرمایه‌گذاران می‌توانند برای استفاده از این امکان و نیز سایر امکاناتی که به زودی فراهم خواهد شد، ابتدا در این پرتال ثبت‌نام کرده و سپس برای دریافت نام کاربری و کلمه عبور، به شعب بانک پارسیان یا باجه‌های بیمه امین پارسیان مستقر در شعب مراجعه کنند.

به گزارش روابط عمومی تأمین سرمایه لوتوس پارسیان، این شرکت با طراحی پرتال جدید خود، در واقع خدمات تمام آنلاین صندوق‌های سرمایه‌گذاری را برای اولین بار در کشور ارائه می‌دهد. پرتال جدید این شرکت که در پایان فروردین سال جاری همزمان با دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه رونمایی شد، این امکان را به کاربران می‌دهد تا بدون محدودیت، اقدام به پرداخت برای صدور واحد‌های سرمایه‌گذاری صندوق‌های تحت مدیریت این تأمین سرمایه کنند.

امکانات خاص پرتال لوتوس

در این پرتال، ساختار‌های استاندارد یک پرتال گنجانده شده است. از طریق این پرتال، کاربران می‌توانند از هر کجا و با هر کارت بانکی، تنها با دسترسی به اینترنت، به صدور و ابطال صندوق‌های تحت مدیریت این تأمین سرمایه بپردازند. اطلاع از نرخ صدور و ابطال‌ صندوق‌ها در بازه‌ی زمانی یک ماهه، اطلاع از گردش حساب در بازه‌های زمانی متفاوت، اطلاع از میزان، مبلغ و شرح تراکنش‌های سرمایه‌گذار از جمله مزایای استفاده از این پرتال است که در واقع تمام امور سرمایه‌گذاری در ابزارهای تأمین سرمایه لوتوس پارسیان را ثبت و نگهداری می‌کند. از جمله مزایای استفاده از این پرتال، رفع محدودیت پرداخت آنلاین ۵۰ میلیون تومانی در سیستم شاپرک است و به این ترتیب، در این سیستم هیچ محدودیت پرداختی وجود ندارد.

همچنین، در این پرتال بخشی با عنوان سرمایه‌گذاری‌ هوشمندانه قرار داده شده است که به نوبه خود اقدامی نوین و منحصر به فرد است. در این بخش کاربران می‌توانند با تکمیل پرسشنامه‌های سنجش ریسک و تعیین سطح ریسک‌پذیری خود، پرتفویی پیشنهادی از ابزارهای این شرکت دریافت نمایند و با تغییر سطح ریسک‌پذیری خود، پرتفوی متفاوتی دریافت نمایند و به این ترتیب مشاوره‌ای غیر حضوری در راستای سرمایه‌گذاری در ابزارهای این شرکت دریافت نمایند.

نحوه دسترسی

به منظور استفاده از خدمات آنلاین پرتال تأمین سرمایه لوتوس پارسیان، مشریان پیشین صندوق‌های درآمد ثابت این شرکت باید پس از ورود به این سامانه و وارد کردن کد ملی، مدارک هویتی خود را بارگذاری کنند و سپس با دریافت کد رهگیری و کد فعال‌سازی، به یکی از شعب بانک پارسیان یا دفاتر بیمه امین پارسیان مستقر در شعب، مراجعه کرده و با ارائه کارت ملی و احراز هویت، کد کاربری و رمز عبور خود را دریافت نمایند. سایر کاربران که تا کنون مشتری صندوق‌های این شرکت نبوده‌اند، لازم است ابتدا فرم ثبت‌نام را تکمیل کرده و تصویر مدارک هویتی خود را در صفحه مربوطه بارگذاری کنند و پس از دریافت کد رهگیری و فعال‌سازی، مراحل دریافت کد کاربری و رمز عبور را مانند سایر مشتریان طی کنند. راهنمای کامل استفاده از خدمات آنلاین پرتال در بخش دانش حرفه‌ای این وبسایت در دسترس عموم قرار دارد.

 

لازم به ذکر است بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، امکانات این پرتال در فازهای متعدد تکمیل می‌شود و در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت که به تدریج به اطلاع عموم خواهد رسید. با تکمیل فازهای اجرایی این پرتال، خدمات گسترده و متنوعی به مشتریان این شرکت ارائه خواهد شد تا مشتریان این شرکت به واقع بتوانند دقت، سرعت، و دسترسی آسان را با لوتوس تجربه کنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب