امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 24635 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۹:۴۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

دختر شایسته خاورمیانه ، به کهریزک آمد

خبرایران:پرند بیرانوند دختر شایسته خاورمیانه در سال 2017 میلادی، دلجویی و دیدار با سالمندان و معلولین کهریزک را اولین اقدام حضور خود در میهن عزیزمان ایران قرار داد
دختر شایسته خاورمیانه ، به کهریزک آمد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ سالمندان و معلولین ساکن در کهریزک از میهمان خود که در کالیفرنیا زندگی می کند استقبال کردند.

پرند بیرانواند شایسته ترین دختر خاورمیانه در سال 2017 که اصالتی ایرانی دارد و همراه پدر و مادر لرستانی خود در آمریکا زندگی می کند در بدو ورود به میهن مسیر کهریزک و دلجویی از مددجویان ساکن در مجموعه بویژه مادربزرگ های عزیز را در برنامه یک روز زندگی خویش قرار داد.

این جوان مهربان و تحصیلکرده ایرانی که در آغازین سال های دوران تحصیلات خویش در رشته پزشکی و بر اساس ملاک های متعددی به عنوان دختر شایسته خاورمیانه در سال 2017 انتخاب گردیده عشق به میهن و دستگیری از نیازمندان را از جمله معیارهایی می­داند که در انتخاب وی به عنوان شایسته ترین دختر سال تاثیرگذار بوده است.

بیرانوند در حاشیه حضور خود در جمع مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک به خبرنگار این مرکز گفت: دیده­ ها و شنیده­ های من از میهن و مردمان خوب آن، تفاوتی بسیار با آن چیزی داشت و دارد که در آمریکا مرتب به گوش این و آن می رسد ایران وطن ماست وطنی پر از عشق و مهر و دوستی. ایران کشوری با مردمانی بزرگ، مهربان و دریادل.

بیرانوند ایران و ایرانی را شایسته بهترین ها در هر نقطه از جهان دانست و تصریح کرد: بدون هیچ محدودیتی و با علاقه ­ایی که به وطن داشتم، آمدم تا در اصالت همیشگی خود صحه بگذارم و البته به بزرگترین مرکز نگهداری سالمندان و معلولین خاورمیانه نیز آمدم تا ثابت نمایم من هم می توانم مانند دیگر هموطنانم، در حق ساکنین مراکز خیریه مهربانی نمایم.

دختر شایسته خاورمیانه در سال 2017 در پایان حضور پر مهر خود در آسایشگاه خیریه کهریزک تصریح کرد: به زودی و در هفته جاری به امریکا باز خواهم گشت و حداقل کاری که برای وطن انجام خواهم داد در مقابل کسانی که قصد اتهام زنی های واهی نسبت به ایران و ایرانی را دارند و آنان را که چهره سیاه و فقیر از این کشور دوست داشتنی در میان افکار عمومی ترسیم می نمایند خواهم ایستاد و با صدای بلند فریاد می زنم “دروغ نگویید،ایران کشوری آباد و آزاد است،…”

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب