امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 24687 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۸:۲۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

با حکم شهردار تهران ؛

عارف‌نیا به عنوان رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران انتخاب شد

خبرایران: شهردار تهران در حکمی امین عارف‌نیا را به عنوان مشاور شهردار و رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران منصوب کرد؛ شهرام گیل‌آبادی از سال 92 عهده‌دار این سمت در شهرداری تهران بود.
عارف‌نیا به عنوان رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران انتخاب شد

به گزارش خبرایران، امین عارف‌نیا که پیش از این مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت یازدهم بود، به عنوان رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران منصوب شد.

عارف نیا، در زمان دولت اصلاحات، مسئول دبیرخانه مجلس دانش‌آموزی کشور بود و با آغاز دوره سوم شورای شهر تهران در سال 86، به عنوان مشاور کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران،‌ در کنار مسجدجامعی فعالیت می‌کرد.

وی در سال 92 با روی کار آمدن نجفی در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری،‌ به عنوان مدیرکل روابط عمومی این سازمان منصوب شد اما با رفتن نجفی از میراث فرهنگی و روی کارآمدن سیدرضا صالحی امیری، همچنان به عنوان مدیرکل روابط عمومی در کنار وی حضور داشت. عارف‌نیا،‌با انتخاب صالحی امیری به عنوان رئیس سازمان کتابخانه ملی و مرکز اسناد ایران، به همراه وی به این سازمان رفت و پس از رای اعتماد مجلس به صالحی امیری به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، عارف نیا هم مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.

عارف نیا، در شرایطی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران شد که شهرام گیل‌آبادی، دانش‌آموخته دکترای فلسفه هنر، از سال 92 عهده‌دار این سمت بود.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب