امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 24699 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۷:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

قرمزها ازدقیقه 10 با اخراج کامیابی نیا با یک بازیکن کمتر بازی کردند؛

پرسپولیس 10 نفره الاهلی را شکست داد/ تعویض های طلایی برانکو برای صعود/ شاگردان برانکو 10 نفره تاریخسازی کردند

خبرایران: پرسپولیس برانکو در شرایطی که از دقیقه 10 با اخراج کمال کامیابی نیا با یک بازیکن کمتر برابر الاهلی قرار گرفته بود، توانست با صعود به مرحله نیمه نهایی برگ تازه ای به تاریخ این باشگاه سنجاق کند.
پرسپولیس 10 نفره الاهلی را شکست داد/ تعویض های طلایی برانکو برای صعود/ شاگردان برانکو 10 نفره تاریخسازی کردند

به گزارش خبرایران، پرسپولیس به عنوان تنها نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا، اکنون در جدال برگشت مقابل الاهلی عربستان قرار خواهد گرفت و امیدوار به برتری مقابل این تیم و صعود به جمع چهار تیم برتر آسیاست. برانکو ایوانکوویچ در این دیدار سیدجلال حسینی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و یک تغییر نسبت به بازی رفت در ترکیب تیمش ایجاد کرده و ربیع خواه را یک پست به عقب برده و کامیابی نیا را در پست هافبک دفاعی به کار گرفته است.
استادیوم: محمد بن زاید                    تماشاگر: حدود 7 هزار نفر
داور: ما نینگ            کمک داوران: هووا ویمینگ فا مینک و وانگ دیسین

الاهلی عربستان

 

محمد العویس، موتاز هوساوی، محمد الفتیل، سعید المولد، شیفو، کلود امیر، الاسمری، تیسیر، صالح الامری ( 75 علی الاسماری )، لئوناردو و عمر السوما
سرمربی: سرگی ربروف



پرسپولیس ایران


علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی، محمد انصاری، شجاع خلیل زاده، محسن ربیع خواه، کمال کامیابی ‌نیا، محسن مسلمان (61 بشار رسن)، وحید امیری، فرشاد احمدزاده(شایان مصلح 75)، مهدی طارمی و علی علیپور(گادوین منشا 65)
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

 

اخطار

 

فرشاد احمدزاده(37) - حسین ماهینی(57) - محمد انصاری(73) از پرسپولیس

باخشوین(36) از الاهلی

 

اخراج

 

کمال کامیابی نیا(12) از پرسپولیس

موتاز هوساوی(82) از الاهلی عربستان

 

شرح گل ها

 

الاهلی عربستان 0 پرسپولیس 1: (دقیقه 5، علی علیپور): فرار علی علیپور و استفاده مناسب از قدرت بدنی‌اش بهترین فرصت را در مصافی تک به تک برای سرخپوشان قرار داد که ضربه این مهاجم تبدیل به گل اول پرسپولیس شد.


الاهلی (1-1): تیم الاهلی عربستان پس از چند پاس پشت محوطه جریمه توپ را به صالح المری رساند و این بازیکن هم پس از جا گذاشتن شجاع خلیل زاده که برای گرفتن توپ به سمت او هجوم برده بود، موفق شد در دقیقه 52 گل تساوی را به ثمر برساند. حالا پرسپولیس برای صعود به مرحله بعد باید حتما گلزنی کند، در غیر این صورت نماینده عربستان با این نتیجه صعود خواهد کرد.

پرسپولیس (2-1): در دقیقه 80 ارسال زیبای رسن موقعیت خوبی را در محوطه جریمه نصیب سرخپوشان کرد. توپ ارسالی به محوطه جریمه پس از چند رفت و برگشت در شش قدم دروازه الاهلی به شایان مصلح رسید و این بازیکن هم توپ را به سمت دروازه زد، که در این صحنه دخالت موتاز هوساوی با دست مانع گل شدن توپ شد. داور مسابقه هم بلافاصله در سوت خود دمید و این بازیکن را اخراج کرد تا یک بازیکن برای زدن ضربه انتخاب شود. گادوین منشا بازیکن تعویضی پرسپولیس انتخاب برانکو برای زدن ضربه پنالتی بود و این مهاجم نیجریه ای هم با تمرکز بالا توپ را برخلاف حرکت دروازه بان به سمت چپ او زد تا پرسپولیس در آستانه صعود به جمع 4 تیم برتر آسیا قرار بگیرد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب