امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 24716 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

عرضه دفاتر تحریر ایرانی با تصاویر شهدا و شخصیت های برجسته معاصر در کتابشهر

خبرایران: دفاتر تحریر ایرانی با تصاویری از شهدای هشت سال دفاع مقدس و شخصیت های برجسته معاصر به صورت گسترده در کتابشهر بروجرد عرضه می شود.
عرضه دفاتر تحریر ایرانی با تصاویر شهدا و شخصیت های برجسته معاصر در کتابشهر

به گزارش خبرایران از روابط عمومی کتابشهر ایران، شعبات مختلف این فروشگاه زنجیره ای کتاب و محصولات فرهنگی از چند سال گذشته با شعار «کتابشهر، کتاب فروشی خانواده¬های ایرانی»، با هدف ذائقه¬سازی در خرید فراورده های ایرانی، عرضه گسترده محصولات فرهنگی، نوشت افزارها و دفاتر تحریر ایرانی، را در اولویت خود قرار داده¬اند.

یکی از این طرح ها عرضه دفاتر تحریر با تصاویر عروسک¬های شکرستان است که از چند سال گذشته تاکنون با استقبال خوب مشتریان کتابشهر مواجه شده-است.

امسال نیز با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید و همچنین گرامیداشت هفته دفاع مقدس، کتابشهر بروجرد دفاتر تحریر با تصاویر شهدا و شخصیت های دینی را با تخفیف های ویژه عرضه می کند.

از جمله تصاویر شخصیت های برجسته معاصر و شهدایی که روی جلد و پشت جلد این دفاتر تحریر ایرانی را مزین کرده، می‌توان به تصویر امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب، آیت الله بهجت، سید حسن نصرالله، جلال آل احمد، دکتر علی شریعتی، شهیدان «آیت الله مرتضی مطهری»، «شهید چمران»، «سیدمرتضی آوینی»، «سیدحسن مدرس»، «صیاد شیرازی»، «مصطفی احمدی روشن»، «دیالمه»، «مصطفی چمران»، «تهرانی مقدم»، «محمدحسین بهشتی»، «بروجردی»، «ابراهیم هادی»، «مجید شهریاری»، «مروه شربینی»، «زین‌الدین»، «محمدعلی رجایی»، «راشل کوری»، «مهدی باکری» و «ادواردو آنیلی» اشاره کرد.

فروشگاه کتاب‌شهر بروجرد در فضایی به مساحت ۱۰۰ متر در شهر بروجرد به نشانی میدان شهدا ساختمان سینمای آزادی واقع شده است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کتابشهر و این محصولات می توانند به آدرس اینترنتی www.ketabshahr.com مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 66952116_021 تماس بگیرند.

موسسه کتاب‌شهر ایران به عنوان فروشگاه زنجیره‌ ای کتاب کشور از سال ۸۳ تاکنون ۴۰ فروشگاه در همه نقاط کشور راه‌اندازی کرده است.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب