امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2472 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۳:۵۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ه‌های پلیس فتا در آستانه تعطیلات نوروزی

اطلاعات سفر خود را در شبکه‌های اجتماعی نگذارید

رئیس پلیس فتا استان قم در آستانه تعطیلات نوروزی گفت: شهروندان به هیچ وجه اطلاعات سفر خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک نگذارند، تا زمینه سوءاستفاده سارقان فراهم نشود.
اطلاعات سفر خود را در شبکه‌های اجتماعی نگذارید
به گزارش خبرایران، سرهنگ حسن محمد رضایی با توجه به نزدیک شدن تعطیلات نوروزی، گفت: لازم است شهروندان قبل از اعزام به سفر، به توصیه‌های پلیس توجه کرده و آن را مد نظر قرار دهند.

وی با اشاره به رد هرگونه درخواست از بلوتوث‌‌های ناشناس در مکان‌های عمومی، بیان کرد: شهروندان از قرار دادن تصاویر و فایل‌ها خصوصی بر روی دستگاه‌های الکترونیکی قابل حمل نظیر موبایل و لپ تاپ پرهیز کنند تا مورد سوء استفاده قرار نگیرند.

محمد رضایی افزود: شهروندان در هنگام مکالمه با تلفن همراه در مکان‌های عمومی، از بیان اطلاعات مهم مالی و شخصی خود پرهیز کنند.

رئیس پلیس فتا استان در زمینه استفاده از دستگاه‌های خودپرداز، به شهروندان توصیه کرد: قبل از شروع کار با دستگاه  ATM، کیبورد و دهانه ورود کارت را بررسی کنند تا دستگاه عابر بانک مورد دستکاری و سوء استفاده قرار نگرفته باشد.

وی تاکید کرد: شهروندان از به اشتراک گذاشتن اطلاعات سفر خود در شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب