امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 24724 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۳:۱۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رفع مشکلات سامانه آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی «هم آوا» تا پایان ماه جاری

خبرایران: مشاور رئیس و مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه جامع علمی کاربردی از رفع مشکلات سامانه دانشجویی این دانشگاه تا پایان ماه جاری خبر داد.
رفع مشکلات سامانه آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی «هم آوا» تا پایان ماه جاری

به گزارش خبرایران از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر پیش بین با اشاره به مشکلات پیش آمده برای فارغ التحصیلان دانشگاه جامع علمی کاربردی از طریق سامانه دانشجویی این دانشگاه اظهار داشت: با توجه به جابجایی سامانه دانشجویی و بارگذاری اطلاعات بر روی سامانه جدید دانشجویی، اطلاعات دانشجویان و فارغ التحصیلان به تدریج به سامانه اصلی منتقل می شود.

مدیر کل حوزه ریاست، روابط عمومی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه جامع علمی کاربردی ادامه داد: مشکلات سامانه آموزشی دانشگاه در حال رفع شدن است و فارغ التحصیلان دانشگاه جامع علمی کاربردی از این بابت نگران نباشند.

وی خاطرنشان کرد: سامانه آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی تا پیش از این تحت عنوان سامانه "سجاد" استفاده می شد که هم اکنون اطلاعات دانشجویان بر روی سامانه "هم آوا" بارگذاری می شود.

پیش بین تصریح کرد: کاهش مراجعه حضوری دانشجویان، بالا بردن کیفیت ارائه خدمات به ذینفعان و در اختیار قرار دادن کنترل‌ های لازم برای مدیران دانشگاه در راستای افزایش کیفی و مدیریت بهتر دانشگاه از ویژگی ‌های سامانه جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی است.

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب