امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 24792 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱:۳۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

چری حضور متفاوت در نمایشگاه خودروی فرانکفورت خواهد داشت

خبرایران: نمایشگاه خودروی آلمان که تاریخچه‌ بلندی دارد و فعالیت‌های آن حول محور فناوری و خودرو می‌چرخد، در میان اهالی صنعت خودرو به المپیک خودروها شناخته می‌شود.
چری حضور متفاوت در نمایشگاه خودروی فرانکفورت خواهد داشت

نمایشگاه خودروی آلمان که تاریخچه‌ی بلندی دارد و فعالیت‌های آن حول محور فناوری و خودرو می‌چرخد، در میان اهالی صنعت خودرو به المپیک خودروها شناخته می‌شود. این نمایشگاه چنان رویدادی معتبری است که از جمله نمایشگاه‌های سطح A دنیا محسوب می‌شود. به همین خاطر هم چری تصمیم گرفته که از طرح کانسپت M31T خود که اولین ماتریس محصول 3،0 چری نیز بشمار می‌رود، در مهد صنعت خودروسازی دنیا رونمایی کند. چری می‌خواهد نیروی فناورانه قدرتمند خود در برابر چشمان تیزبین جدی‌ترین و حرفه‌ترین منتقدان را به نمایش بگذارد و تست و بررسی رسانه‌های حرفه‌ای، کارشناسان و شخصیت‌های باصلاحیت این کانسپتش را تجربه کند. این تصمیم چری نه تنها توان برند چری را در عرصه‌های حرفه‌ای بین‌المللی عیان می‌سازد، بلکه فضای رشد و توسعه بازار خودروهای چری را در بازارهای اروپا و آمریکای شمالی فراهم می‌نماید.

کانسپت M31T که از پلتفرم سطح‌بالای چری برگرفته است، مجهز به سیستم انرژی نسل 3،0 هیبرید 1.6TGDI و هیبرید 1.5TCI بوده که مطابق با استاندارد حداقل انتشار آلودگی یورو6 ساخته شده است. این محصول که این پتانسیل را دارد تا که به محصول دوران‌سازی خانواده محصولات چری تبدیل شود و چری را نیز به دوره‌ی جدیدی از رقابت در تولید خودروهای سطح‌بالا و میان‌رده‌ در میان برندهای جهان رهنمون سازد.

چری با تولید و عرضه خودروهایش به 80 کشور توانسته است برای چهاردهمین سال متوالی به عنوان صادرکننده شماره یک خودروهای سرنشین‌دار بشناساند، به‌طوری که تاکنون 1،2 میلیون خودرو در بازارهای آسیا، اقیانوسیه، آفریقای شمالی، خاورمیانه و آمریکای جنوبی بفروش برساند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب