امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 24811 تاریخ انتشار: شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

بازیگری که کلیه‌اش را به خواننده معروف اهدا کرد

خبرایران: فرانسیا راییسا بازیگر سریال «زندگی مخفی نوجوان آمریکایی» کلیه‌اش را به سلنا گومز خواننده سرشناس اهدا کرده است.
بازیگری که کلیه‌اش را به خواننده معروف اهدا کرد

به گزارش خبرایران، سلنا گومز خواننده و بازیگر سرشناس آمریکایی چندی پیش عمل پیوند کلیه را از سر گذرانده است. کسی که کلیه را به او اهدا کرده، فرانسیا راییسا بازیگر سریال‌هایی چون «زندگی مخفی نوجوان آمریکایی» و «سی اس آی» است.

گومز پنجشنبه ۲۳ شهریور در اینستاگرام این خبر را منتشر کرد و این عمل را دلیل غیبت چند وقت اخیر خود خواند. البته در این نوشته اینستاگرامی اشاره‌ای به محل و شرایط عمل جراحی نشده است.او در این باره نوشته است: «واژه‌ها برای تشکر از فرانسیا راییسا کافی نیستند. او برترین هدیه را به من داد و با اهدای کلیه‌اش فداکاری بزرگی کرد.»

همراه با این نوشته‌ها تصویری از گومز و راییسا روی تخت بیمارستان نیز منتشر شده است. گومز ۲۵ سال و راییسا ۲۹ سال سن دارد.سلنا گومز سال ۲۰۱۵ اعلام کرد که به بیماری لوپوس مبتلا است و چند وقتی برای رویارویی با افسردگی و حملات اضطراب ناشی از بیماری از فعالیت حرفه‌ای کناره گرفت.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب