امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 24815 تاریخ انتشار: شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری خبر داد:

«باشگاه فیلمنامه‌نویسان جوان»در حوزه هنری راه اندازی می‌شود

خبرایران: سازمان سینمایی حوزه هنری به منظور تقویت و توسعه بسترهای مناسب برای جذب و حمایت از استعدادهای جوان فیلمنامه‌نویس در نظر دارد «باشگاه فیلمنامه‌نویسان جوان» راه‌اندازی نماید.
«باشگاه فیلمنامه‌نویسان جوان»در حوزه هنری راه اندازی می‌شود

روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری با اعلام این خبر افزود: به منظور سیر مقدماتی شکل‌گیری باشگاه، پاتوق فیلمنامه با هدف بررسی ساختار فیلمنامه‌ای آثار سینمایی طرح‌ریزی و اجرایی شده است.

بر پابه این خبر، در این پاتوق‌های هفتگی که ورود برای تمامی علاقه‌مندان فیلمنامه‌نویسی و داستان‌پردازی آزاد می‌باشد، پس از نمایش فیلم‌ها، به نقد فنی نوشتاری داستان پرداخته می‌شود و فیلم‌ها از لحاظ متن مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

همچنین، در کنار نمایش فیلم و نقد آن هر چند جلسه یکبار، «کارگاه ایده تا طرح» در قالب پاتوق برگزار می‌گردد که در آن شرکت کنندگان به ایده‌پردازی و طرح‌نویسی می‌پردازند. در این کارگاه‌ها، از ایده‌ها و طرح‌های برتر حمایت می‌شود.

روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری تصریح کرد: از دل پاتوق‌های هفتگی فیلمنامه، اقدام به عضوگیری برای باشگاه فیلمنامه‌نویسان جوان می‌گردد که زیر نظر مرکز تولید متن سازمان سینمایی حوزه هنری مشغول به کار است. بدیهی است که اعضا با توجه به فعالیت‌های خود دارای امتیازات و امکاناتی در حوزه مربوطه قرار خواهند گرفت.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب