امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 24817 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

از سوی رییس سازمان ورزش شهرداری تهران تشریح شد؛

لیست تخفیف ها و تسهیلات استفاده از خدمات مجموعه های ورزشی

خبرایران: رییس سازمان ورزش شهرداری تهران با تاکید بر ضرورت توسعه ورزش همگانی لیست تخفیف‌ها و تسهیلات استفاده از خدمات مجموعه های ورزشی تابعه این سازمان را تشریح کرد.
لیست تخفیف ها و تسهیلات استفاده از خدمات مجموعه های ورزشی

به گزارش خبرایران از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، محمد رضایی، رییس این سازمان با بیان اینکه همگانی شدن ورزش در سطح پایتخت اولویت کاری این سازمان است، اظهار کرد: به منظور ترغیب شهروندان به ورزش تسهیلات ویژه ای برای استفاده از امکان ورزشی در نظر گرفته شده است.
رضایی افزود: از آنجایی که ترویج فرهنگ ورزش بین کودکان و نوجانان به نهادینه‌کردن ورزش در جامعه کمک شایانی می‌کند، تخفیف 50 درصدی استفاده از اماکن ورزشی برای دانش آموزان تهرانی در نظر گرفته شده است و دانش‌آموزان می‌توانند به صورت گروهی از این امکان استفاده کنند.
رییس سازمان ورزش شهرداری تهران خاطرنشان کرد: این سازمان تسهیلاتی نیز را برای جانبازان و معلولان در برنامه های خود دارد؛ خانواده معظم شهدا می‌توانند با 50 درصد تخفیف از خدمات آموزشی و به‌صورت رایگان از خدمات تفریحی استفاده کنند.
همچنین جانبازان معزز بر اساس میزان جانبازی می‌توانند از خدمات آموزشی و تفریحی با تخفیف بین 30 تا 50 درصد بهره بگیرند.
به گفته رییس سازمان ورزش شهرداری تهران، پس از حذف کارت‌های ورزش شهروندی، هر یک از اماکن ورزشی براساس ابلاغ اداره اماکن سازمان ورزش، سانس‌هایی را با تخفیف 50 درصد برای خدمت‌رسانی به آقایان و بانوان آماده کرده اند.
ارایه خدمات به سالمندان در قالب طرح منزلت از دیگر خدمات سازمان ورزش به شهروندان در جهت استفاده بهینه از مجموعه های ورزشی است که محمد رضایی به آن اشاره کرد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب