امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 24839 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رونمایی از پوستر سی‌و‌چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران

خبرایران: پوستر سی‌و‌چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران هم‌زمان با اختتامیه جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان «شبدیز» رونمایی شد.
رونمایی از پوستر سی‌و‌چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران

به گزارش خبرایران از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، آیین رونمایی از پوستر سی‌و‌چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به طراحی مرتضی اتابکی، درمراسم اختتامیه جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان «شبدیز» در کرمانشاه برگزار شد.

مرتضي اتابكي، عكاس، طراح و مستندساز که طراحی پوستر این دوره از جشنواره را برعهده داشته است، پیش از این مدير هنري بيست‌و‌چهارمين جشنواره بين‌المللي موسيقي فجر و مدير هنري و طراح بيست‌و‌نهمين جشنواره بين‌المللي تأتر فجر بوده و تا کنون طراحي بيش از ٧٠عنوان پوستر تأتر و سينما در ايران و تركيه، ساخت چهار مستند كوتاه و بلند و همكاري با كارگرداناني همچون: دكتر علي رفيعي، زنده‌ياد عباس كيارستمي، اصغر فرهادي، داريوش مهرجويي و نوري بيلگه جيلان به عنوان دستيار، طراح و عكاس را در کارنامه هنری خود داشته است.

وی همچنین موفق به دریافت جايزه اول طراحي پوستر از بيست‌و‌هشتمين جشنواره بين‌المللي تأتر فجر شده است.

سی‌و‌چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران 25 تا 30 مهرماه سال‌جاری برابر با 17 تا 22 اکتبر 2017 به دبیری سیدصادق موسوی برگزار خواهد شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب