امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 24914 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

سامانه ثبت و امتیازدهی فعالیت های پژوهش، فناوری و کارآفرینی دانشگاه جامع علمی کاربردی راه اندازی شد

خبرایران: به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد فعالیت دانشگاه جامع علمی کاربردی و برگزاری هفتمین جشنواره ملی علمی کاربردی در مهرماه سال جاری، سامانه رتبه بندی پژوهشی، فناوری و کارآفرینی دانشگاه جامع علمی کاربردی راه اندازی شد.
سامانه ثبت و امتیازدهی فعالیت های پژوهش، فناوری و کارآفرینی دانشگاه جامع علمی کاربردی راه اندازی شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی داتشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر بزرگ حداد معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور، گفت: در این سامانه تاکنون 11 فعالیت عمده معاونت پژوهش و فناوری گنجانده شده است که مراکز آموزشی دانشگاه میبایست با استفاده از فرمهای طراحی شده، فعالیتها را درج نمایند. بعد از ثبت فعالیت توسط مراکز آموزشی، موضوع جهت بررسی در دسترس واحدهای استانی قرار میگیرد. واحدهای استانی با بررسی مدارک مثبته فعالیتهای مندرج مراکز در سامانه، نسبت به تأیید، ارسال برای ویرایش یا عدم تأیید آنها اقدام میکنند و در نهایت بر اساس روش AHP (فرآیند تحلیل سلسله مراتبی)،  مراکز آموزشی از نظر پژوهشی، فناوری و کارآفرینی امتیازدهی و رتبه بندی خواهند شد. 
دکتر بزرگ حداد عنوان کرد: در نوبت اول صرفاً فعالیتهایی که در بازه زمانی 95/07/01 لغایت 96/06/31 در مراکز انجام پذیرفته است باید توسط کلیه مراکز آموزشی تا تاریخ 96/07/02 در سامانه ثبت شود. 
دکتر بزرگ حداد اظهار امیدواری کرد که این سامانه در بیست و پنجمین سالگرد تأسیس دانشگاه بتواند منشأ تحول مفیدی در فعالیت های پژوهشی و فناوری و حرکت دانشگاه جامع علمی کاربردی به سمت دانشگاه نسل سوم باشد. 
لازم به ذکر است این سامانه  به آدرس http://rmis.uast.ac.ir  قابل دسترسی می باشد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب