امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 24915 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مهدی رسایی درمجتمع چارسو اعلام کرد؛

فروشگاه زنجیره ای دیجی لند در6 استان بزرگ کشورمان راه اندازی خواهند شد/ تمام محصولات دیجیتال با قیمت های مناسب، شرایط و گارانتی خوب در فروشگاه زنجیره ای دیجی لند عرضه می شود/دست واسطه ها از زنجیره خرید اجناس در فروشگاه ما کوتاه می شود

خبرایران: مدیرعامل فروشگاه زنجیره ای دیجی لند گفت: در فروشگاه ههای دیجی لند به صورت عمده فروشی محصولات را عرضه می کنیم و با این کار دست واسطه ها از زنجیره خرید کوتاه و اجناس با بهترین قیمت ها در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.
فروشگاه زنجیره ای دیجی لند در6 استان بزرگ کشورمان راه اندازی خواهند شد/ تمام محصولات دیجیتال با قیمت های مناسب، شرایط و گارانتی خوب در فروشگاه زنجیره ای دیجی لند عرضه می شود/دست واسطه ها از زنجیره خرید اجناس در فروشگاه ما کوتاه می شود

به گزارش خبرنگارخبرایران، آئین افتتاحیه «فروشگاه دی جی لند»  » عصر امروز29 شهریورماه 1396 با حضور« مهدی رسایی» مدیرعامل فروشگاه زنجیره ای دیجی لند و اصحاب رسانه در مجتمع تجاری چارسو برگزارو دراین مراسم «مهدی رسایی»مدیرعامل فروشگاه زنجیره ای دیجی لند اظهارداشت: فعالیت فروشگاه دی جی لند از سال 1379 راه اندازی 8 شعبه در کشورآغازشده است.

رسایی تصریح کرد: اولین شعبه هایپر استاردی جی لند امروز در مجموعه تجاری چارسو افتتاح و تا پایان سال (1396) نیز در6 استان بزرگ کشورمان از مانند شهرهای «اهواز»،«اصفهان» و «مشهد» راه اندازی خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: تمام محصولات دیجیتال را تلاش خواهیم کرد که با قیمت های مناسب، شرایط و گارانتی خوب، و هران چیزی که لایق مردم شریف کشورمان است ، با قیمت ها مناسب عرضه کنیم.

مدیرعامل فروشگاه زنجیره ای دیجی لند عنوان داشت: در بحث کالاها لوازم خانگی به طور کامل وجود دارد و تمام برندهای تلفن همراه در فروشگاه های دی جی لند موجود است و در موسیقی با برندهای معتبری مانند «یاماها» کار می کنیم.

وی ادامه داد: برخی از شعبات که فضای بزرگتری دارند برای بچه ها شهر بازی فراهم می کنیم و در بحث دوربین، آی تی و سیستم های صوتی و تصویری تمام گجت های الکترونیکی در دی جی لند وجود دارند. درکل تلاش مجموعه ما این است که بتوانیم بهترین جنس را در بهترین شرایط به مشتریان خودمان عرضه کنیم.

مدیرعامل دی جی لند تاکید کرد: کوشش می کنیم که بتوانیم با تعامل و همکاری های خوب با ادارات و سازمانها  همکاری داشته باشیم، تا کالاهایی با کیفیت عالی اما قیمت مناسب بصورت نقد و اقساط در اختیار مردم با پکیج محصولات کامل را قرار گیرد.

وی ابرازداشت: نکته مهمی که در خصوص فروشگاه ههای دیجی لند وجود دارد این است که ما به صورت عمده فروشی محصولات را عرضه می کنیم و با این کار دست واسطه ها از زنجیره خرید کوتاه و اجناس با بهترین قیمت ها در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

رسایی اضافه کرد: خدمات کاملی به مشتریان داده می شود هم چنین دفتر خدمات دی جی لند هم زمان با افتتاح سایت http://www.dgland.com/  تا 3 ماه آینده در کشور شروع به فعالیت می کند که در این سایت جامع فروش محلی وجود داشته و در همه  مناطق کشورمان فروش آنلاین اینترنتی نیز انجام خواهد شد.

وی درادامه افزود: مردم از فروشگاه ههای ما استقبال خوبی دارند چون شرایط بسیار آسانی برای خرید مردم در نظر گرفته شده است . به عنوان مثال درفروشگاه ما واقع درمجتمع تجاری چار سو بهترین برندهای روز دنیا موجود است و مردم می توانند بهترین اجناس خود را ازآن خرید کنند.

مدیرعامل فروشگاههای زنجیره ای دی جی لند تاکید کرد: فروشگاه زنجیره ای دی جی لند بیش از 700 نفر پرسنل دارد که همگی آموزش های کامل دوره فروش را قبل از ورد به بازار کاردیده اند و می توانند به عنوان فروشنده ماهردر فروشگاه های ما به مردم خدمات ارائه دهند.

وی در پایان گفت: دی جی لند یکی از اولین فروشگاه هایی است که همه کالاها بصورت زنده و قابل لمس وجود دارد و با توجه به شرایط خریدی که همواره رو به آسان شدن است، استقبال مردم در آینده بیشتر هم خواهد شد و این نوید را به ما می دهد که ما بتوانیم فروشگاه های دیگری را نیزدر کشورمان برای مردم افتتاح کنیم.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب