امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2492 تاریخ انتشار: شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۳:۳۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

درختکاری رئیس سازمان بهزیستی و سفیران طلایی در شیرخوارگاه آمنه

خبرایران: به مناسبت روز درختکاری چند اصله درخت با حضور رئیس سازمان بهزیستی و جمعی از سفرای طلایی بهزیستی به همت بنیاد خیریه برکت در محوطه شیرخوارگاه آمنه کاشته شد.
درختکاری رئیس سازمان بهزیستی و سفیران طلایی در شیرخوارگاه آمنه

به گزارش خبرایران از روابط عمومی و امور بین‌الملل، «همایون هاشمی» رئیس سازمان بهزیستی کشور در مراسم درختکاری در مجتمع شیرخوارگاه آمنه که با حضور هنرمندان برگزار شد، با کاشت یک اصله نهال، گفت: بهزیستی به عنوان متولی حوزه معلولان از هر اقدامی که در راستای حمایت از توسعه فضای سبز و کاهش میزان آلودگی هوا باشد، بطور قطع حمایت می‌کند.

وی افزود: اکنون به صورت نمادین بواسطه حضور تعدادی از سفیران طلایی بهزیستی و هنرمندان با همکاری بنیاد خیریه برکت، کاشت درخت و درختکاری در شیرخوارگاه آمنه اجرایی شد که امیدواریم تاثیرات جدی در راستای کاهش میزان آلودگی هوا داشته باشد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در پایان ابراز امیدواری کرد و یادآور شد: درختکاری باید در کشور نهادینه شود؛ چراکه پاداش این عمل نیک را فرزندان و نسل‌های آینده خواهند دید.

یادآوری می‌شود، در این مراسم، هنرمندان عرصه تئاتر، تلویزیون و سینما از جمله همایون ارشادی، خسرو احمدی، آهو خردمند، فرخنده احتسابیان، فرشته طائرپور، نگار اسکندرفر و پریوش نظریه نهال‌هایی با نام خود در شیرخوارگاه آمنه کاشتند.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب