امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 24962 تاریخ انتشار: شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۳:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از مدیرعامل و مجموعه پست تقدیر کرد

خبرایران: ارائه گزارش اقدامات انجام شده در مجمع عمومی صاحبان سهام، موجب تقدیر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از مدیرعامل و مجموعه شرکت ملی پست شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از مدیرعامل و مجموعه پست تقدیر کرد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شرکت ملی پست، گزارش اقدامات و فعالیت های انجام شده طی سال 95 و ارائه آن در جلسه شهریور ماه مجمع عمومی صاحبان سهام موجب شد، مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از دکتر مهری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل و مجموعه شرکت ملی پست تقدیر نماید.

مهندس آذری جهرمی، در متن ذیل گزارش مذکور نوشته، جناب آقای مهری از حضرت عالی و مجموعه مدیریتی پست برای دستاوردهای مهم گزارش شده تشکر می کنم. انتظار دارم در دور جدید فعالیت ها توجه جدی به بهبود معیشت و رفع تبعیض در کارکنان خدوم و عزیز پست در دستور کار قرار گیرد. توجه جدی به حوزه های نوین درآمدی و بهبود بهره وری از فرآیندهای فنی در این خصوص راه گشاست.

همچنین در لوح تقدیر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات آمده است:

جناب آقای مهری معاون محترم وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران

خدمت صادقانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، توفیق الهی است و شرکت ملی پست با استفاده از نیروهای کارآمد و متعهد و تلاش برای بهبود خدمت رسانی به جامعه، همواره یکی از شاخص های بهره مندی از این توفیق را دارا می باشد.

با توجه به گزارش فعالیت های هیئت مدیره آن شرکت در مجمع عمومی صاحبان سهام برای سال منتهی به 95/12/30 بدین وسیله از خدمات ارزنده جناب عالی و همکاران محترم مجموعه بزرگ پست سپاسگزاری می نمایم.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب