امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2500 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۹:۵۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رئیس سازمان بهزیستی کشور؛

سازمان پیشگامان خدمت بزودی تشکیل می‌شود/ هم‌اکنون جامعه هدف ما به سمت علم و فناوری گام برداشته است

همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور از تشکیل زودهنگام سازمان پیشگامان خدمت خبر داد.
سازمان پیشگامان خدمت بزودی تشکیل می‌شود/ هم‌اکنون جامعه هدف ما به سمت علم و فناوری گام برداشته است
به گزارش خبرایران، همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور در نشست صمیمانه و تخصصی با NGOها و سازمان‌های غیر دولتی برگزار شد از آمادگی سازمان بهزیستی جهت همکاری و همراهی با NGOها خبر داد و گفت: به زودی سازمان پیشگامان خدمت راه‌اندازی خواهد شد و سازمان بهزیستی کشور در 2 سال گذشته ویژه‌ای را به NGOها و سازمان‌های غیر دولتی داشته است.

هاشمی با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی توجه ویژه‌ای را موضوع پیشگیری دارد، گفت: در این بخش تمهیدات ویژه‌ای اتخاذ شده و اعتبارات خوبی تخصیص داده شده است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به راه‌اندازی اتاق‌ فکر در سازمان بهزیستی گفت: ما اعتقاد داریم که باید با NGOها و نهادها غیر دولتی و مردمی تعامل ویژه‌ای را داشته باشیم و بنده از تمامی NGOها‌ می‌خواهم در این اتاق فکر حضور داشته باشند.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون جامعه هدف ما به سمت علم و فناوری گام برداشته است به طوری که نیازهای جامعه هدف ما تغییر پیدا کرده است.

هاشمی اظهار امیدواری کرد با راه‌اندازی سازمان پیشگامان خدمت سطح ارائه خدمات به جامعه هدف با همکاری NGOها و سازمان‌های مردم‌نهاد افزایش یابد.

 در ابتدای این مراسم نرگس پرستاری رئیس سازمان نوسازی و فناوری اطلاعات سازمان بهزیستی کشور با اشاره به برگزاری نشست صمیمی NGOها اظهار داشت: یکی از اهداف این نشست جمع‌بندی برنامه‌های انجام شده در یک سال گذشته است ضمن اینکه ما بنا داریم با تعامل و همکاری NGOها برنامه‌های خوبی را برای سال آینده طراحی کنیم.

وی تصریح کرد: بهزیستی جزو سازمان‌هایی است که فعالیت‌های تخصصی را از سال‌های گذشته در دستور کار خود قرار داده است و هم‌اکنون به عنوان یک سازمان اجتماعی و تخصصی محسوب می‌شود.

پرستاری افزود:‌ اگرچه در این مسیر با مشکلاتی روبه‌رو بوده‌ایم اما یکی از سیاست‌های اصلی سازمان گسترش شبکه اجتماعی بوده است.

رئیس سازمان نوسازی و فناوری اطلاعات سازمان بهزیستی کشور گفت: یکی از برنامه‌های آتی سازمان تخصصی نمودن NGOها در راستای اهداف بهزیستی است ضمن اینکه ما بنا داریم در سال آینده سازمان‌های مردم‌‌نهاد را از لحاظ کمی و کیفی توسعه بدهیم.

به گزارش فارس، در ادامه این مراسم برخی از NGOها و سازمان‌های مردمی موانع و مشکلات خود را در جلسه مطرح کردند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب