امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25011 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۸:۵۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

همسر شهاب حسینی و پسر شکیبایی در«دریبل» همبازی شدند

خبرایران: پسر مرحوم خسرو شکیبایی(پوریا شکیبایی) و همسر شهاب حسینی به گروه دریبل”پیوست.
همسر شهاب حسینی و پسر شکیبایی در«دریبل» همبازی شدند
به گزارش خبرایران،پوریا شکیبایی ، پسر مرحوم خسرو شکیبایی که پیشتر در نمایش هایی نظیر ١٢ مرد خشمگین و شب دشنه هاى بلند به ایفاى نقش پرداخته به نمایش ” دریبل ” به نویسندگى داریوش علیزاده و کارگردانى سعید دشتی  و تهیه کنندگى مهدى سلسله پیوست .
وى همچنین در فیلم ” باز باران ” که برای کودکان مبتلا به بیماری نقص ایمنی اولیه و اهداى سلول های بنیادی ساخته شده بود صداپیشگی هم کرده است.در این نمایش ،
حنیف سرورى ( جانشین تهیه و مجرى طرح ) ، رها جهانشاهى ( دستیار و برنامه ریز ) ، سعید دشتى ( طراح صحنه ) ، ایمان اسکندرى ( طراح لباس و نور ) ، کارنگ طیارى ( گرافیست ) ، سید على سجادى ( ساخت تیزر) ، نوشین جعفرى ( عکاس ) و سارا حدادى ( مشاور رسانه اى و تبلیغات ) همکاری دارند و سید شهاب حسینى نیز به عنوان مشاور پروژه در این نمایش حضور خواهد داشت .
 
در این نمایش همراه  پوریا شکیبایى ،  پریچهر قنبرى(همسر شهاب حسینی) ، صحرا اسدالهى ، رایکا ابراهیمى و داریوش علیزاده نیز به ایفاى نقش مى پردازند.
 
دریبل به نویسندگى داریوش علیزاده و به کارگردانى سعید دشتى و تهیه کنندگى مهدى سلسله  از نیمه ى مهر ماه در سالن شماره دو تماشاخانه پالیز به روى صحنه خواهد رفت .
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب