امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25025 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲:۴۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در بازدید مدرس اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری( USI) مطرح شد؛

بوستان آموزش ترافیک منطقه ۱۶ مرکز آموزش تخصصی دوچرخه سواری کودکان می شود

خبرایران: رئیس هیات دوچرخه سواری استان تهران ، مدرس اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری از کشور هلند، رئیس کمیته آموزش فدراسیون ، مسئول آموزش سازمان حمل و نقل شهرداری تهران ، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ومدیر بوستان آموزشی ترافیک از امکانات و فضای موجود در پارک آموزش ترافیک بازدید کردند.
بوستان آموزش ترافیک منطقه ۱۶ مرکز آموزش تخصصی دوچرخه سواری کودکان می شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 16 ،مجید سلمانی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه گفت: این بازدید به منظور بررسی توانایی های اجرایی بوستان آموزشی ترافیک ، افزایش فرهنگ دوچرخه سواری در بین شهروندان خصوصا کودکان و توسعه ورزش دوچرخه سواری کودکان انجام شد.

در این بازدید هری هنریکس مدرس اتحادیه بین الملی دوچرخه سواری، امکانات و فضای موجود در پارک آموزش ترافیک منطقه را برای آموزش دوچرخه سواری خوب و مناسب  ارزیابی کرد  وگفت :  پس از طی مراحل لازم این پارک به صورت پایلوت برای  آموزش دوچرخه سواری ویژه کودکان استفاده می شود.

بوستان ترافیک منطقه 16  با حدود چهل هزار و هشتصد متر مربع بزرگترین بوستان ترافیک در شهر تهران است که دارای مسیرهای پیاده رو، سواره رو و دوچرخه سواری کودکان و بزرگسالان می باشد وهمچنین زمین پینت بال و اسکیت نیز برای این بوستان در نظر گرفته شده است.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب