امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25027 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در طرح استقبال از مهر انجام می شود؛

هوشمندسازی 70 مدرسه در منطقه 15

خبرایران: شهردار منطقه 15 از هوشمندسازی 70 مدرسه در طرح استقبال از مهر خبر داد.
هوشمندسازی 70 مدرسه در منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، مهندس محمدی با اعلام مطلب فوق افزود: این طرح در راستای کمک به تجهیز، بهسازی و نوسازی مراکز آموزشی و بمنظور ایجاد محیطی پر نشاط برای دانش آموزان و معلمان انجام می شود.

شهردار منطقه با اشاره به تجهیز مدارس گفت: پیش بینی لازم بمنظور هوشمندسازی 70 کلاس درسی به تجهیزاتی نظیرکیس ، کیبورد ، بورد هوشمند ، ویدئو پروژکتور و تخته به عمل آمده که پس از طی مراحل لازم اجرایی می شود.

به گفته وی در این طرح روکش آسفالت 11مدرسه بعثت، صدیقه کبری ، علامه قزوینی ، سلمان فارسی ، شهید مطهری ، هانی ، شهید جلیلی ، امیر مسعود کمال، اسکندرلو ، میلاد  و شهدای مکه به متراژ بیش از 5500 متر مربع بهسازی شده است.

مهندس محمدی در ادامه خاطرنشان کرد: در این راستا  رنگ آمیزی داخلی 3 مدرسه، تعمیر800 میز و صندلی ، تهیه رنگ روغن و پلاستیک جهت رنگ آمیزی 30 مدرسه، تعمیر و بازسازی سرویس های بهداشتی و آبخوری 3 مدرسه ، کف سازی کلاس های مدرسه زمزم و خط کشی حیاط11 مدرسه انجام شده است.

شهردار منطقه در پایان یادآور شد: اقدامات لازم بمنظور تهیه 40 عدد میز و نیمکت دانش آموزی، 6 رایانه و 3 دستگاه کولر درحال انجام است.

 

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب