امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25103 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱:۵۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

به میزبانی شهرآفتاب برگزار می شود؛

دومین نمایشگاه ماشین آلات، یراق آلات و مواد اولیه صنعت چوب

خبرایران: مدیر عامل مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب از برگزاری دومین نمایشگاه ماشین آلات، یراق آلات و مواد اولیه صنعت چوب با حضور 75مشارکت‌کننده، مهرماه سال‌جاری در شهر آفتاب خبرداد.
دومین نمایشگاه ماشین آلات، یراق آلات و مواد اولیه صنعت چوب

سید محمدسیدی مدیرعامل مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب درهمین خصوص گفت: این نمایشگاه از فردا سه شنبه مورخ 11 مهرماه جاری آغاز و تا 14 مهرماه نیز در این مجموعه دایر خواهد بود.
به گفته سیدی در این نمایشگاه 75مشارکت‌کننده در فضای به مساحت 15000 مترمربع، آخرین دستاوردهای خود را به نمایش می‌گذارند.
مدیرعامل مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب خاطرنشان کرد: در این رویداد نمایشگاهی، نمایندگانی از شرکت های آلمانی، اتریشی، اسپانیایی، ایتالیایی، چینی، هنگ کنکی، کره جنوبی، ترکیه، تایوانی و... حضور خواهند داشت.
درهمین خصوص وحید طیبی نژاد مدیرعامل شرکت چیستا به عنوان برگزارکننده این رویداد نمایشگاهی نیز گفت: حضور بیش از 85 واحد تولیدی و خدماتی از استانهای تهران، البرز، آذربایجان شرقی، اصفهان، خراسان رضوی، مازندران، سمنان، قزوین و قم و.. در این نمایشگاه نشان از ظرفیت مناسب شهرآفتاب برای برگزاری رویدادهای تخصصی دارد.
طیبی نژاد درخصوص زیر گروه‌های شرکت کننده در این رویداد نیز اظهار داشت: زیر گروه‌های شرکت‌کننده از رسته های ماشین آلات و ابزار آلات کارگاهی، نوار، پی وی سی، تخته های فشرده و چند لایه، یراق آلات و مواد اولیه صنعت چوب هستند.
همچنین اسماعیل الهیان رییس اتحادیه فروشندگان چوب، تخته و فرآوردهای خام چوبی نیز درخصوص برگزاری این نمایشگاه گفت: همانطور که رکود بر همه فعالیت‌های اقتصادی سایه انداخته است، بالطبع صنعت چوب هم تحت تاثیر آن قرار گرفته است اما ما امیدواریم که برپایی این نمایشگاه و رویدادهای مشابه بتواند صنعت چوب را را  رکود خارج کند.
الهیان تاکید کرد: نمایشگاه مکانی مناسب برای معرفی جدیدترین محصولات چه تولید داخل و چه وارداتی است و از این نظر جایگاه مهمی برای فعالان دارد و از طرف دیگر سطح آگاهی مردم را بالا می‌برد. بنابراین لزوم بودن نمایشگاه در این حوزه بسیار ضروری است.
برپایه این گزارش، این نمایشگاه از 11 تا14 مهرماه سال جاری درشهرآفتاب تهران میزبان بازدیدکنندگان است.
علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص این نمایشگاه با شماره تلفن 02122924526 تماس حاصل نمایند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب