امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25162 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۳:۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

نصر اصفهانی، مدیر روابط عمومی خبر داد:

برنامه‌ریزی برای حضور گسترده بانک ملت در شبکه‌های اجتماعی

خبرایران: رییس اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی بانک ملت از برنامه ریزی این بانک برای حضور گسترده در شبکه‌های اجتماعی و توسعه فعالیت‌های اطلاع رسانی از طریق این شبکه ها خبر داد.
برنامه‌ریزی برای حضور گسترده بانک ملت در شبکه‌های اجتماعی
به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک ملت، مسعود نصر اصفهانی با بیان این نکته که برنامه منسجم و جامعی در حوزه شبکه‌های اجتماعی در بانک ملت طراحی شده است، تاکید کرد: قصد داریم با افزایش دامنه مخاطبان اعم از مشتریان، سهامداران، کارکنان و سایر اقشار جامعه، زمینه اطلاع رسانی و انتقال محتوای اثربخش و کاربردی متناسب با مخاطبان را فراهم کنیم.
وی با اشاره به این نکته که استفاده از فضای مجازی در شبکه های اجتماعی نسبت به روش‌های سنتی بسیار سریع‌تر و ارزان‌تر است، اضافه کرد: سرمایه‌گذاری در این بخش در زمان کوتاهی بر اثر بخشی فعالیت‌های روابط عمومی و همچنین کاهش هزینه‌ها تاثیر بسزایی خواهد داشت.
مدیر روابط عمومی بانک ملت با بیان این نکته که شبکه‌های اجتماعی به عنوان یک فضای گسترده دارای منافع و در عین حال آسیب‌هایی هستند، اظهار داشت: تلاش داریم با اشراف به هر دو جنبه مثبت و منفی شبکه های اجتماعی، از این فرصت و ابزار بهره ببریم و در همین راستا در گام نخست قصد داریم با استفاده از پیام‌رسان تلگرام که کاربران پرشماری دارد، اطلاع رسانی‌ها و تبلیغات و آموزش‌های کاربردی را تسهیل و تسریع کنیم.
وی با تاکید بر این نکته که خط سیر مشخصی برای محتوای قابل ارائه در شبکه های اجتماعی تدوین شده است، تصریح کرد: اخیراً نیز مقام معظم رهبری بر بهره برداری صحیح از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی تاکید داشته‌اند و ما معتقدیم با استفاده از این بستر، تبلیغات، اطلاع رسانی و آموزش خدمات بانکی به نحو موثرتری انجام خواهد شد.
نصر اصفهانی اعلام کرد که به زودی کمپین دعوت به عضویت در کانال تلگرام بانک ملت، همراه با جوایز ارزنده به مرحله اجرا در می‌آید که جزییات آن از طریق سایت اینترنتی بانک ملت به نشانی www.bankmellat.ir و کانال رسمی این بانک در تلگرام  به نشانی https://t.me/bankmellat_channel اطلاع رسانی خواهد شد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب