امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25244 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱:۲۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پرویزیان در نشست خبری نمایشگاه تراکنش 2017 اعلام کرد؛

سومین نمایشگاه بین المللی تراکنش ایران2017 با حمایت کانون بانک های خصوصی برگزارخواهد شد/ باید درشرایط فعلی اقتصاد کیفیت خدمات مالی برای مردم تضمین شود/ توجه به «فین تک ها»، «استارت آپ ها» و «مباحث پرداخت» و «کاهش هزینه ها» در نمایشگاه سوم

خبرایران: رئیس کانون بانک های خصوصی گفت : سومین نمایشگاه بین المللی تراکنش ایران 2017 مباحثی از مانند«فین تک ها»، «استارت آپ ها» و «مباحث پرداخت» و «کاهش هزینه ها» در ارتباط با حوزه پرداخت و افزایش دسترسی به خدمات و فعالیت های مرتبط با بهبود شرایط محیط زیست و جلوگیری از رفت و آمدها مورد توجه قرارمی گیرد.
سومین نمایشگاه بین المللی تراکنش ایران2017 با حمایت کانون بانک های خصوصی برگزارخواهد شد/ باید درشرایط فعلی اقتصاد کیفیت خدمات مالی برای مردم تضمین شود/ توجه به «فین تک ها»، «استارت آپ ها» و «مباحث پرداخت» و «کاهش هزینه ها» در نمایشگاه سوم

به گزارش خبرنگار خبرایران ،نشست خبری «سومین نمایشگاه بین المللی تراکنش ایران2017» صبح امروز16 مهرماه 1396 با حضور«دکترکوروش پرویزیان» رئیس شورای سیاستگذاری بانک های خصوصی،«محمد مراد بیات» مدیرعامل مرکز فابا (مرکز فرهنگ ‌سازی و آموزش بانکداری الکترونیک) و دبیرکل سومین نمایشگاه بین المللی تراکنش ایران2017 و اصحاب رسانه در مرکز فابا برگزار و دراین نشست خبری«کوروش پرویزیان» رئیس شورای سیاستگذاری بانک های خصوصی اظهارداشت: سومین نمایشگاه بین المللی تراکنش ایران به عنوان رویدادی مهم وتاثیر گذار در حوزه تراکنش سومین دوره خود را تجربه می کند و امیدواریم در آینده به رویداد بزرگی در منطقه خاورمیانه تبدیل شود.

دکترپرویزیان تصریح کرد: سومین نمایشگاه بین المللی تراکنش ایران2017  امسال با حمایت کانون بانک های خصوصی و برای کمک به بومی سازی خدمات پرداخت برگزارخواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در سومین نمایشگاه بین المللی تراکنش ایران 2017 مباحثی از مانند«فین تک ها»، «استارت آپ ها» و «مباحث پرداخت» و «کاهش هزینه ها» در ارتباط با حوزه پرداخت و افزایش دسترسی به خدمات و فعالیت های مرتبط با بهبود شرایط محیط زیست و جلوگیری از رفت و آمدها مورد توجه قرارمی گیرد.

رئیس کانون بانک های خصوصی عنوان داشت: ایران به عنوان یک کشور پیشرو در سند چشم انداز در نظر گرفته شده که صنعت مالی و حوزه پرداخت از مباحث قابل توجه و موثر در این زمینه است و این موضوع بستگی به استفاده از توان داخلی و نیروی انسانی سرآمد در این حوزه دارد که به عنوان بزرگترین سرمایه کشور در این صنعت حضور دارند.

وی درادامه ابرازداشت : با وجود تحریم ها ، نظام بانکی ایران توانست در حوزه پرداخت و سخت افزار و نرم افزار و در حوزه امنیت و تبادل داده شرایط رو به جلویی داشته باشد . ضمن اینکه شرایط فعلی اقتصاد ایجاب می کند کیفیت خدمات مالی برای مردم تضمین شود و اگر اخلالی خارجی در حوزه نظام های پرداخت و صنعت بانکی صورت می گیرد، این رویدادها به ثبات و پایداری مالی و جلوگیری از اختلالات کمک خواهد کرد.

دکترپرویزیان تاکید کرد: شبکه مالی ایران ظرفیت استفاده از تکنولوژی های نوین را ایجاد کرده ، اما در حال حاضر در برخی بانک های دنیا مشتریان به صورت الکترونیک خدمات بانکی انجام می دهند و در کشور ما برخی محدودیت ها وجود دارد که امیدواریم با رفع محدودیت ها ، بانک موبایلی در آینده ای نزدیک ایجاد شود و نیازی به حضور در شعبه بانکی نباشد.

وی اضافه کرد: سند نظام مالی موضوع مهم دیگری است که در این رویداد به آن پرداخته می شود. چرا که استفاده از فناوری های نو را با توجه به سیستم بانکی شامل می شود و در سند چشم انداز20 ساله، ایران به عنوان یک کشور پیشرو در نظر گرفته شده که صنعت مالی و حوزه پرداخت از جمله مباحث قابل توجه و موثر در این زمینه است. 

 دکترپرویزیان در پایان سخنان خود گفت: یاداورشد: شرایط فعلی اقتصاد ایجاب می‌کند تا کیفیت خدمات مالی برای مردم تضمین شود و اگر اخلال خارجی در حوزه نظام های پرداخت و صنعت بانکی صورت می‌گیرد، چنین رویدادهایی به ثبات و پایداری مالی ‌جلوگیری از اختلالات کمک شود.

بنابراین گزارش، سومین نمایشگاه بین المللی تراکنش ایران 2  تا 4  آبان 1396 در بوستان گفتگو برگزار می شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب