امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25278 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲:۱۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شوک روحی جدید نیمار برای بارسلونا

خبرایران: نیمار پس جدایی باورنکردنی از بارسا و سپس تلاش برای اخراج این تیم از لیگ قهرمانان، حالا برنامه ای جدید برای باشگاه سابق خود در سر دارد.
شوک روحی جدید نیمار برای بارسلونا

به گزارش خبرایران، نیمار با جدایی جنجالی خود از بارسا ضربه روحی سنگینی به آبی اناری ها وارد کرد. از او به عنوان جانشینی برای مسی در آینده ای نه چندان دور یاد می شد اما فوق ستاره برزیلی، پیشنهاد جذاب پی اس جی را به پیراهن بارسا ترجیح داد.

بارسلونا پس از جدایی نیمار، دمبله را به خدمت گرفت و تلاش زیادی هم داشت تا کوتینیو را از لیورپول جذب کند؛ اما در نهایت توفیقی در این زمینه پیدا نکرد و کوتینیو با مخالفت باشگاه لیورپول در آنفیلد ماندنی شد.

گزارش ها حاکی از این است که بارسلونا قصد دارد در نقل و انتقالات زمستانی پیشنهادی جدید برای کوتینیو ارائه دهد و اینکه خود بازیکن هم این روزها در ارتباط با مدیران لیورپول قصد دارد آنها را برای جدایی در ماه ژانویه متقاعد کند.

باشگاه پاری سن ژرمن با علم به این موضوع قصد دارد به هر طریقی که شده مانع پیوستن کوتینیو به بارسا شود چرا که می خواهد تابستان بعد او را به خدمت گرفته و جمع برزیلی ها را در پاریس جور کند.

به همین منظور نیمار که دوست صمیمی کوتینیو محسوب می شود، این روزها در تمرین تیم ملی برزیل در تلاش است تا مانع پیوستن او به بارسا شود. نیمار به کوتینیو اطلاع داده است که به هیچ وجه در نقل و انتقالات زمستانی از لیورپول جدا نشود چرا که در پایان فصل پی اس جی قرار است با پیشنهادی نجومی برای جذبش وارد عمل شود.

باید دید کوتینیو در نهایت به ندای قلبش پاسخ مثبت می دهد یا رفاقت با نیمار را در اولویت قرار خواهد داد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب