امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25326 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۹:۳۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

رونمایی از سامانه رزرواسیون آنلاین هتل‌ بین المللی لاله تهران

خبرایران: در جلسه شورای مدیران شرکت توسعه گردشگری ایران، با حضور هیئت مدیره، مدیرعامل، معاونین، مشاورین و مدیران ستادی این شرکت و گروه هتلهای بین المللی لاله از سامانه رزرواسیون آنلاین هتل‌بین المللی لاله تهران رونمایی شد.
رونمایی از سامانه رزرواسیون آنلاین هتل‌ بین المللی لاله تهران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شرکت توسعه گردشگری ایران، سامانه رزرواسیون آنلاین هتل بین المللی لاله تهران با عنوان « LALEHHOTELS.COM » از نیمه مهر‌ماه به‌صورت رسمی کار خود را آغاز کرده و قابل استفاده میباشد.

نعمت اله شهبازی مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران با بیان اینکه در گروه هتلهای بین المللی لاله اولویت اصلی رضایتمندی میهمان است، افزود: تسهیل در نحوه استفاده از خدمات هتل‌ها و سامانه رزرو آنلاین نیز در همین راستا میباشد که در مرحله نخست، هتل بین المللی‌ لاله تهران و پس از آن، سایر هتلهای گروه لاله را پشتیبانی خواهد کرد.

معاون برنامه ریزی و توسعه  شرکت توسعه گردشگری ایران در مراسم رونمایی از این سامانه به تشریح ویژگیهای آن و نحوه استفاده، و هدف از راه اندازی این سامانه را ایجاد رقابت و سهولت دسترسی به رزرو و ارتقای کیفیت و خدمات‌رسانی در گروه هتلهای بین المللی لاله دانست و از اختصاص تخفیف ویژه در این سامانه خبر داد .

جمشید مهرابی در ادامه به اهمیت تحول دیجیتال و رزواسیون آنلاین اشاره کرد و گفت به زودی سامانه رزرو ویژه آژانسها و سازمانهای طرف قرارداد با شرکت و هتلهای وابسته به صورت یکپارچه و برای کل هتلهای گروه لاله راه اندازی خواهد شد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب