امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25346 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۴:۱۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پاکیزگی کهریزک، آسایش ما

خبرایران: جوانان مهربان و مشتاق خدمت شهرمان با شعار" پاکیزگی کهریزک، آسایش ما" سهم بسزایی در بهداشت و نظافت معابر عمومی این خانه بزرگ عهده دار شدند.
پاکیزگی کهریزک، آسایش ما

به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ وقتی صحبت از خدمت داوطلبانه در کهریزک است، فرقی نمی کند نوع و نام آن چه باشد مهم آن است خدمتی که انجام می پذیرد، در جهت رفاه و آسایش خانه و خانواده بزرگ کهریزک باشد.

با این دیدگاه و در اقدامی زیبا و فرهنگی، جمعی از جوانان مشتاق و تحصیل کرده شهرمان با شعار " پاکیزگی کهریزک، آسایش ما" با تجربه خدمات داوطلبانه قبلی در آسایشگاه، این بار در روزهای پر تردد عزاداران در تاسوعا و عاشورای حسینی به این خانه بزرگ آمدند تا در نظافت و بهداشت محوطه بزرگ و معابر عمومی آسایشگاهشرکت نمایند. این جوانان همچنین با ادبیاتی دلسوزانه به آن دسته از مراجعه کنندگانی که به هر دلیل بهداشت عمومی را رعایت نمی کردند، یادآور می شدند که با انجام این مهم همه می توانیم در سلامت و رفاه جسمی و عمومی سهیم باشیم.

گفتنی است گروه همیاران نیکوکار جوان، مدتی است با انگیزه خدمات داوطلبانه در آسایشگاه خیریه کهریزک تشکیل گردیده، در مناسبتهای گوناگون به یاری مددجویان ساکن در مجموعه می شتابد. این گروه جوان و پرشور همچنین با برنامه ریزی در برگزاری تفریحات و سرگرمی های سالمندان و معلولین، مشارکتی فعال و چشمگیر دارد.  

 

 

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب