امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2541 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

اعلام مهمترین برنامه‌های دفتر چاپ و نشر وزارت ارشاد در سال 1393

خبرایران: بررسی و بازنگری آئین‌نامه‌ها، ایجاد پرتال جامع و کاربردی چاپ و ... به عنوان مهمترین برنامه‌های دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی سال 93 اعلام شده است.
اعلام مهمترین برنامه‌های دفتر چاپ و نشر وزارت ارشاد در سال 1393

به گزارش خبر ایران، به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر چاپ و نشر به منظور شفاف‌سازی اهداف و برنامه‌های خود در سال 1393، برخی از سرفصل‌های فعالیت‌های خود را اعلام کرد.
در این برنامه 10 سرفصل به عنوان اولویت‌های دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام شده است. این سرفصل‌ها عبارتند از:
تبیین جایگاه صنعت چاپ و اهمیت آن در جهان و ایران، اصلاح ساختار اداره‌کل چاپ و نشر متناسب با جایگاه صنعت چاپ برای برنامه‌ریزی، سازماندهی، هدایت و نظارت بر این صنعت گسترده و فراگیر، اصلاح جایگاه و ساختار سازمانی، ایجاد پرتال جامع و کاربردی چاپ، نشر، بسته‌بندی همراه با اطلاعات صنایع و مشاغل وابسته، بخشی از این برنامه است.
همچنین ایجاد کارگروه‌های تخصصی و استفاده از نظر کارشناسان، نمایندگان صنوف برای تبیین مشکلات و ارایه پیشنهادات، بررسی و بازنگری آئین‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها، ضوابط و قوانین و ارائه پیشنهادات، حمایت از آموزش، پژوهش و توسعه منابع انسانی، حمایت از تولیدکنندگان داخلی مواد، قطعات و تجهیزات، حمایت از صادرات محصولات و تجهیزات چاپی، تدوین برنامه و همکاری در به ثمر رسیدن طرح نوسازی و ارتقای کیفی دستگاه‌ها و تجهیزات چاپی از دیگر اولویت‌های دفتر چاپ و نشر در سال 1393 هستند.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب