امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25412 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۳:۴۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دانشگاهی به وسعت نمایشگاه با برگزاری ۸۰ نشست تخصصی در یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال

خبرایران: قائم مقام یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال گفت: بیش از ۸۰ کارگاه و نشست تخصصی در یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال برگزار می شود.
دانشگاهی به وسعت نمایشگاه با برگزاری ۸۰ نشست تخصصی در یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال

به گزارش خبه نقل از ستاد خبری کمیته روابط عمومی یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال، حمید ضیایی پرور با اشاره حضور اساتید دانشگاه و ثبت نام شرکت های توانمند ارائه دهنده کارگاه های تخصصی در این نمایشگاه، افزود: شرکت در این کارگاه ها برای علاقمندان رایگان است اما به دلیل نیاز به هماهنگی و انجام پیش بینی های لازم، علاقمندان به شرکت در این کارگاه ها باید قبل از شروع نمایشگاه نسبت به ثبت نام در کارگاه های مورد علاقه اقدام نمایند.

وی تاکید کرد: به شرکت کنندگان در این کارگاه ها گواهینامه هایی مبنی بر گذراندن دوره های فوق ارائه خواهد شد.

قائم مقامبرایران  یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال از برگزاری بخش بین الملل این نمایشگاه با مسوولیت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و با همکاری موسسه فرهنگی اکو خبر داد و اظهار داشت: تعدادی از کشورهای عضو سازمان همکاری اکو در سطح های مختلف از جمله اعزام وزیران مربوطه، سفرا و یا نمایندگان خود در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

ضیایی پرور تصریح کرد: با توجه به ارتباط نزدیک مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال با فعالان این حوزه از طریق سامانه شامد، هماهنگی خوبی برای شرکت گسترده آنها در نمایشگاه به عمل آمده است. تعداد ثبت نام های انجام شده برای شرکت در نمایشگاه نسبت به دوره گذشته در همین زمان، دو برابر شده و پیش بینی می کنیم حداقل ۳۵۰ و حداکثر ۵۰۰ شرکت فعال در زمینه رسانه های دیجیتال در نمایشگاه شرکت کنند و این مهم نوید دهنده برگزاری نمایشگاهی قوی برای مخاطبان است.

وی همچنین با اشاره به اختصاص ۲۵ هزار مترمربع فضا به نمایشگاه امسال اظهار داشت: از این مقدار، ۷ هزار متر مربع فضای مفید نمایشگاهی است که به برپایی غرفه ها اختصاص خواهد یافت.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال از تاریخ ۲۰ تا ۲۶ آبان ماه جاری در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می شود و از ساعت ۱۰ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب