امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25506 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رونمایی از اتوبوس جدید خانواده بزرگ کهریزک

خبرایران : با حضور اعضاء هیأت مدیره و امناء موسسه خیریه کهریزک ، معاونین، مدیران و مسئولین مجموعه از اتوبوس جدید ویژه معلولین و سالمندان این خانه بزرگ رونمایی شد.
رونمایی از اتوبوس جدید خانواده بزرگ کهریزک

به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک ؛ در میان شور و شعف سالمندان و معلولین ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک ، از اتوبوس ویژه ایاب و ذهاب این عزیزان رونمایی شد.

در این مراسم ، اعضاء هیأت مدیره و امناء مؤسسه ، حاضر بودند تا در کنار ساکنین این خانه بزرگ ، شاهد رونمایی و سهیم شدن در شادمانی مددجویان از وسیله نقلیه جدید باشند.

در بخشی از این مراسم محمدرضا صوفی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک با تشکر از هیأت مدیره موسسه که در تهیه این وسیله نقلیه همت والایی داشتند ، اتوبوس جدید را هدیه ای بزرگ برای خانواده کهریزک دانست که از این پس در اختیار این عزیزان قرار می گیرد.

صوفی نژاد همچنین خطاب به سالمندان و معلولین حاضر در این مراسم گفت :

تمامی تلاش مسئولین و دست اندرکاران کهریزک ، برقراری رفاه و آسایش شما عزیزان است و نهایت دقت را داریم تا بهترین ها را برای زندگی شما که صاحبان و مالکان واقعی این خانه هستید ، فراهم نمائیم.

گفتنی است در اولین روز از بهره برداری از اتوبوس جدید ، جمعی از سالمندان ساکن در مجموعه به نیت تبرک ، جهت زیارت به بارگاه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) اعزام و مقرر گردید در این سفر کوتاه مدت ، همه عزیزان سالمند شام و پذیرایی را میهمان مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک باشند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب