امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25545 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱:۳۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

طبایی در نشست خبری اعلام کرد؛

چهارمین کنگره بین المللی زخم وترمیم بافت دربیمارستان میلاد برگزار می شود/ دیابت و بیماری‌های قلبی و عروقی باعث افزایش بسیار زیاد زخم شده/ میزان مرگ و میر به دلیل زخم پای دیابتی در ۵ سال آینده به ۴۵ درصد می‌رسد

خبرایران: رئیس کنگره زخم و ترمیم بافت گفت: طبق مطالعات انجام شده میزان مرگ و میر به دلیل زخم پای دیابتی در ۵ سال آینده به ۴۵ درصد می‌رسد و این آمار به گونه‌ای است که میزان مرگ و میر ناشی از زخم‌های سرطانی بیشتر از مجموع مرگ و میر ناشی از سرطانهای شایع می‌باشد.
چهارمین کنگره بین المللی زخم وترمیم بافت دربیمارستان میلاد برگزار می شود/ دیابت و بیماری‌های قلبی و عروقی باعث افزایش بسیار زیاد زخم شده/ میزان مرگ و میر به دلیل زخم پای دیابتی در ۵ سال آینده به ۴۵ درصد می‌رسد

به گزارش خبرنگارخبرایران، نشست خبری «چهارمین کنگره بین المللی زخم و ترمیم بافت» صبح امروز 30 مهرماه 1396 با حضور«مهدی طبایی» رئیس کنگره زخم و ترمیم بافت ، «رضا حسین زاده» جانشین دبیر علمی علوم پایه کنگره زخم و ترمیم بافت، «محسن فاتح» دبیر اجرایی کنگره زخم و ترمیم بافت و اصخاب رسانه در ساختمان جهاد دانشگاهی برگزار و دراین نشست خبری«مهدی طبایی » رئیس کنگره زخم و ترمیم بافت اظهارداشت: به دلیل شرایط امروز جامعه و افزایش سن مردم و افزایش برخی از بیماری‌های داخلی مانند دیابت و بیماری‌های قلبی و عروقی شاهد افزایش بسیار زیاد زخم هستیم طوری که یک چالش مهم در دنیا محسوب می‌شود در همین راستا سالانه کنگره بین المللی توسط مرکز تحقیقات لیزر و پزشکی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود.

رئیس کنگره زخم و ترمیم بافت تصریح کرد: سوم تا پنجم آبان ماه در بیمارستان میلاد کنگره زخم و ترمیم بافت با حضور میهمانان داخلی و خارجی برگزارمی شود که امسال افزایش ۳۰ درصدی در تعداد مقالات ارسال شده به دبیرخانه داشتیم و برهمین اساس ۱۶۰ مقاله انتخاب شده که از این تعداد ۹۳ مقاله به صورت سخنرانی و ۶۷ مقاله در قالب پوستر ارایه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طبق مطالعات انجام شده میزان مرگ و میر به دلیل زخم پای دیابتی در ۵ سال آینده به ۴۵ درصد می‌رسد و این آمار به گونه‌ای است که میزان مرگ و میر ناشی از زخم‌های سرطانی بیشتر از مجموع مرگ و میر ناشی از سرطانهای شایع می‌باشد.

دکترطبایی عنوان داشت: جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران امسال پژوهشکده زخم و ترمیم بافت را در راستای انجام تحقیقات بنیادی و بین رشته‌ای برای کمک به درمان افراد افتتاح کند که این امر پدیده خوبی است و امیدواریم شاهد نتایج مثبت آن باشیم.

 

حسین زاده: با کنترل بیماری و سپس با به کارگیری روش های درمانی مناسب بهبود زخم را تسهیل کنیم

رضا حسین زاده جانشین دبیر علمی علوم پایه کنگره زخم و ترمیم بافت در ادامه این نشست خبری اظهارداشت: استفاده از تکنولوژی های جدید مانند نانو تکنولوژی برای کنترل عفونت های داخلی، تهیه زخم پوش های جدید مبتنی بر نانو و بایو تکنولوژی، درمان های پروتئینی، استفاده از دارورسان های نوین و استفاده از ترکیبات گیاهی بوم زیست ایرانی از جمله تکنولوژی های مهمی است که در این کنگره مورد توجه قرار می گیرد.

جانشین دبیر علمی علوم پایه کنگره زخم و ترمیم بافت ابرازداشت: سعی می شود در ابتدا با کنترل بیماری و سپس با به کارگیری روش های درمانی مناسب بهبود زخم را تسهیل کنیم که البته برای این امر در حال مطالعه و تحقیق هستیم.

 

فاتح: سه کارگاه تخصصی «روش های درمانی کمکی در ترمیم زخم» و «کینوتراپی» و «روش تدوین مطالعات پژوهشی» در این کنگره برگزار می شود

محسن فاتح دبیر اجرایی کنگره زخم و ترمیم بافت نیز در ادامه این نشست خبری اظهارداشت: در کنگره امسال به صورت ویژه بخش دانشجویی مد نظر قرار گرفته و بخشی نیز برای انتخاب ایده های برتر دانشجویی و اهدای جوایز به آنها داریم.

فاتح درپایان گفت: سه کارگاه تخصصی شامل روش های درمانی کمکی در ترمیم زخم و کینوتراپی و روش تدوین مطالعات پژوهشی در این کنگره برگزار می شود.

 

بنابراین گزارش، چهارمین کنگره بین المللی زخم و ترمیم بافت 3 تا 5  آبان ماه در بیمارستان میلاد با حضور میهمانان داخلی و خارجی برگزارمی شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب