امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2557 تاریخ انتشار: جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

دعوت از سازمان‌های مردم نهاد(NGO) برای حضور در بخش جنبی نمایشگاه کتاب

کمیته جنبی بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران با انتشار فراخوانی از سازمان‌های مردم نهاد و موسسات فرهنگی فعال در حوزه کتاب برای حضور در نمایشگاه دعوت کرد.
دعوت از سازمان‌های مردم نهاد(NGO) برای حضور در بخش جنبی نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرایران از  ستاد اطلاع رسانی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، کمیته جنبی بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران ضمن انتشار فراخوانی از نهادهای مردمی دعوت کرد تا طرح‌ها و پیشنهادات خود  برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران را اعلام کنند.

بر اساس این گزارش، این طرح‌ها و پیشنهادات باید در حوزه کتاب و شامل موضوعاتی همچون کتاب، کودک و نوجوان، ورزشی، علمی، اجتماعی، فرهنگی، هنری باشد. سازمان‌ها و نهادهای علاقه‌مند فرصت دارند تا 22 فروردین 1393 آثار خود را به پست الکترونیکی karefarhangi@gmail.com ارسال کنند.

در متن این فراخوان آمده است:

کمیته فعالیت‌های جنبی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در راستای رسالت فرهنگ‌سازی خود در ایام برپایی بزرگترین رخداد فرهنگی کشور در نظر دارد از تمامی سازمان‌های مردم نهاد و ان‌جی‌او ‌ها (NGO) فعال، موسسات فرهنگی و مرتبط در حوزه (کتاب، کودک و نوجوان، ورزشی، علمی، اجتماعی، فرهنگی، هنری) دعوت به همکاری کند.

از متقاضیان دارای صلاحیت و واجد شرایط دعوت به عمل می‌آید سوابق، فعالیت‌ها و پیشنهادات خود در حوزه فعالیت‌های جنبی نمایشگاه کتاب تهران را از تاریخ 22 اسفند 92 تا تاریخ 20 فروردین ماه 1393 به پست الکترونیکی karefarhangi@gmail.com ارسال نمایند تا پس از 22 فروردین ماه 1393 برگزیدگان طی فرآیند کارشناسی برای همکاری دعوت به عمل آید.

ضمنا، به بهترین ایده‌ها جایزه نفیسی اهدا می‌شود.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب