امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25581 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۵:۴۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حضور اختصاصی کسب وکارهای نوپا در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال

خبرایران: دبیر بخش کسب وکارهای نوپا (استارتاپها) یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال گفت: امسال و در دوره یازدهم برای اولین بار بخش کسب وکارهای نوپا، یکی از بخش‌های اختصاصی نمایشگاه است.
حضور اختصاصی کسب وکارهای نوپا در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال

 به گزارش خبرایران از ستاد خبری کمیته روابط عمومی یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال، امیر حسین اسدی با بیان این مطلب افزود: این بخش از نمایشگاه با هدف معرفی کسب وکارهای نوپا و استارتاپهای دیجیتال کشور و آشنایی هرچه بیشتر علاقه مندان عرصه فناوری های دیجیتال با شیوه راه اندازی کسب وکارهای نوپا برگزار خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه در چند سال گذشته نقش و اهمیت شرکت های دیجیتال در عرصه فناوری و تولید اشتغال فناورانه بیش از پیش در جامعه نمایان شده است، اظهار داشت: در سالی که اولویت تولید و اشتغال برای تمامی ارکان جامعه ضروریت دارد، حضور اختصاصی این بخش در نمایشگاه نشانه ای از تغییر نگاه به جایگاه شرکت های نوپا در صنعت رسانه های دیجیتال و استارتاپهاست.
دبیر بخش کسب وکارهای نوپا (استارتاپها) یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال تصریح کرد: این صنعت نوپا می تواند زمینه ساز اشتغال و تولید ثروت برای بسیاری از جوانان خلاق، توانمند و صاحب فکر این مرزو بوم در بخش های مختلف مثل تولید محتوای دیجیتال باشد.
اسدی ادامه داد: توجه به اسناد بالادستی مثل برنامه ششم توسعه، سند چشم انداز و مصوبات شورای عالی فضای مجازی از ظرفیت بسیار بالای تولید رسانه های دیجیتال و محتوای دیجیتال خبر میدهد و کسب وکارهای نوپایی مثل دیجی کالا، اسنپ، تپسی، آپارات، زودفود، ابر سلامت، تله طب و...حکایت از یک پرش بزرگ فناورانه در عرصه کسب وکارهای دیجیتال دارد و بخش کسب وکارهای نوپا، امیدوار است تسهیل کننده پرش دیگر استارت آپ ها در این عرصه بسیار بزرگ باشد.
وی افزود: در راستای کمک به شکل گیری زیست بوم کسب وکار دیجیتال، قسمت های مختلفی همچون دکتر استارت آپ، استارت آپ شو، دیوار آستارت آپ، کافه استارت آپ، استارت آپ بمان، استارت آپ بازار، کارگاه های عمومی و....برای این بخش در نمایشگاه برنامه ریزی شده است که تلاش دارد تا عموم  علاقمندان را با زیست بوم کارآفرینی دیجیتال آشنا نماید و زمینه توسعه کسب وکارهای نوپا گردد.
اسدی خاطرنشان کرد: برگزاری دو ماراتن تولید محتوای دیجیتال در این بخش با حضور دانش آموزان و دانشجویان، نیز از دیگر برنامه‌های یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال می باشد که علاقمندان جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام در ماراتن های نمایشگاه می توانند به سایت مرکز فناوری اطلاعات و رسانه دیجیتال به نشانی http://www.saramad.ir/  مراجعه نمایند.
یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال از تاریخ 20 تا 26 آبان ماه جاری در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می شود و از ساعت 10 الی 20 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب