امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25662 تاریخ انتشار: جمعه ۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲:۴۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

داوری جشنواره سپیدار آغاز شد

خبرایران: داوری نهایی سومین جشنواره سپیدار در دو بخش بزرگسال و کودک و نوجوان هفته آینده آغاز می شود.
داوری جشنواره سپیدار آغاز شد

به گزارش خبرایران از دبیرخانه‌ دائمی جشنواره‌ی سپیدار، با پایان مهلت ارسال آثار به این جشنواره محیط زیستی، هیات انتخاب  ۸۰۰ اثر در بخش بزرگسال و ۲ هزار اثر در بخش کودک و نوجوان را بررسی کرده اند.قرار است آثار راه یافته به مرحله ی دوم از هفته ی آینده داوری شوند.

براساس این گزارش، سومین  جشنواره  سپیدار در حالی برگزار می شود  که نویسندگان و شاعران بزرگسال فرصت داشتند آثار منتشر نشده ی خود را به دبیرخانه ی این جشنواره ارسال کنند.

.کودک و نوجوانان نیز در بخش شعر، داستان،گزارش از فعالیت محیط‌زیستی، معرفی یا خلاصه‌نویسی کتاب و در بخش گروهی با راهنمایی معلم مدرسه و یا مربیان کانون پرورش فکری امکان حضور در این رقابت را یافته اند.

قرار است برندگان این مسابقه آذر ماه امسال طی مراسمی معرفی شوند.

گفتنی است این مسابقه با هدف آموزش و فرهنگ‌‌سازی در ميان كودكان و نوجوانان برای نگهبانی و حمايت از محيط زيست شکل گرفته است.

علاقه‌مندان برای اطلاع از جزییات بیشتر این جایزه می توانند به سایت www.sepidaresabz.com یا کانال تلگرامی @sepidaraward مراجعه کنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب