امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25664 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در سومین همایش سالیانه جایگاهداران سوخت مطرح شد؛

حاج محمد رضا: جایگاهداران به هیچ وجه طرف مشورت مجموعه نفت درخصوص مشکلات نبوده اند/ منشی: بخش خصوصی همواره پیشتاز اجرای طرح های کاربردی بوده است

خبرایران: سومین همایش سالیانه جایگاهداران سوخت کشور با هدف تبیین سیاستها و چالش ها و مشکلات و تجلیل از جایگاهداران نمونه برگزار شد.
حاج محمد رضا: جایگاهداران به هیچ وجه طرف مشورت مجموعه نفت درخصوص مشکلات نبوده اند/ منشی: بخش خصوصی همواره پیشتاز اجرای طرح های کاربردی بوده است

به گزارش خبرایران ، بیژن حاج محمد رضا رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی جایگاه داران سوخت کل کشور در سومین همایش سالیانه جایگاهداران سوخت اظهارداشت: جایگاهداران سوخت به عنوان بخش خصوصی مهم کشور معضلاتی را در حیطه کاری خود سالهاست مشاهده می کنند که به دنبال راهکار و اجرایی شدن آن هستند.

وی تصریح کرد: مباحثی مثل اجرا نشدن قانون حق العمل کاری، پرداخت به هنگام کارمزدهای ماهانه جایگاه ها ، مساله برندسازی و اینکه جایگاهداران به هیچ وجه طرف مشورت مجموعه نفت در این خصوص نبوده اند و مشکلات درمورد تعامل های ادارات و سازمان های مربوطه با جایگاهداران و ... از دغدغه های این صنف است .

 

منشی: بخش خصوصی همواره پیشتاز اجرای طرح های کاربردی بوده است

علی منشی مدیرعامل مرکز مطالعات و برنامه ریزی جایگاه های سوخت کشور نیز در سومین همایش سالیانه جایگاهداران سوخت اظهارداشت: راهکار مطالعاتی به همت مرکز مطالعات و برنامه ریزی جایگاه های سوخت ارائه در قالب طرحی با عنوان«طیجاک» در 13 مرداد ماه رونمایی شده است.

وی عنوان داشت: با در نظر گرفتن قوانین و سیاست های بالا دستی و منویات مقام معظم رهبری و در چارچوب اقتصاد مقاومتی و سند چشم انداز می تواند راه حلی منطقی برای این مشکلات باشد که یاری و مساعدت مسئولان موجب سرعت در اجرایی شدن آن خواهد بود ، چرا که بخش خصوصی همواره پیشتاز اجرای طرح های کاربردی بوده و همه چیز را نباید از دولت انتظار داشت .

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب