امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25677 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲:۳۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معافیت های بیمه ای و مالیاتی برای کانال های تلگرامی و صفحات اجتماعی دارای کد شامد

خبرایران: مدیر گروه نشر دیجیتال یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال از معافیت های بیمه ای و مالیاتی برای کانال های تلگرامی و صفحات شبکه های اجتماعی دارای کد شامد خبر داد.
معافیت های بیمه ای و مالیاتی برای کانال های تلگرامی و صفحات اجتماعی دارای کد شامد

 به گزارش خبرایران از ستاد خبری کمیته روابط عمومی یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال،  ابوالفضل قناعت پیشه با بیان این مطلب افزود: صاحبان کانال ها و صفحات در شبکه های اجتماعی در صورت کسب مجوز نشر دیجیتال از کلیه معافیت های مالیاتی ناشران مکتوب برخوردار خواهند شد.

وی تصریح کرد: فعالیت در مکان های با کاربری مسکونی از دیگر مزایای پیوستن این افراد به جمع ناشران دیجیتال خواهد بود.

مدیر گروه نشر دیجیتال یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال همچنین از طرح رتبه بندی ناشران دیجیتال داد و تصریح کرد: در حال رایزنی با معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد هستیم تا قوانین لازم برای رسانه های دیجیتال فعال در شبکه های اجتماعی را مانند رسانه های مکتوب تدوین کنیم.

قناعت پیشه با اشاره به کاهش 30 درصدی فروش مطبوعات مکتوب طی 4 سال گذشته خاطر نشان کرد: هم اکنون کمتر از یک درصد مردم ایران روزنامه مکتوب مطالعه می کنند و ضریب نفوذ رسانه های اجتماعی دیجیتال در میان مردم بیش از دو برابر رسانه های مکتوب است و به همین دلیل نیاز است یارانه های اعطایی به مطبوعات به تدریج به رسانه های دیجیتال نیز تعلق بگیرد.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال از تاریخ 20 تا 26 آبان ماه جاری در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می شود و از ساعت 10 الی 20 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب