امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25685 تاریخ انتشار: شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱:۵۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران خبر داد:

استقرار 750 نفر از ماموران شهرداري در شهرهاي کربلا و نجف

خبرایران: معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران با اشاره به آغاز فعاليت هاي خدمات رساني شهرداري تهران به زائران اربعين ، از استقرار 750 نفر از کارگران شهرداري در شهرهاي نجف و کربلا براي آغاز خدمات رساني به زائران خبر داد.
استقرار 750 نفر از ماموران شهرداري در شهرهاي کربلا و نجف

به گزارش خبرایران از روابط عمومي معاونت اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران، «مجتبي عبدالهي» با اشاره به بازديد رييس کميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي اسلامي شهر تهران از آغاز خدمات رساني نيروهاي شهرداري در شهرهاي عراق افزود: شهرداري تهران از هفته گذشته کار خود را به طور رسمي در خدمات رساني زايران اربعين آغاز کرده و اکنون 500 کارگر در کربلا و 250 نفر نيز در نجف مستقر شده و کار پاکسازي مسير پياده روي زايران را آغاز کرده اند.

وي با اشاره به نصب آثار فرهنگي در مسير پياده روي زايران اظهارداشت: هم اکنون نصب تصاوير شهداي هشت شعبي به پايان رسيده و پرچم هاي عزاداري مسير پياده روي نجف تا کربلا نيز نصب شده است.

معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران به نصب بيرق هاي عزاداري پايه بلند در مسير تردد زايران اشاره و تاکيد کرد: شهرداري تهران در طول مسير پياده روي، دو موکب 707 و 828 را دارد که به زايران خدمات مختلف را ارايه مي کند.

عبدالهي با اشاره به استقرار تيم هاي پزشکي شهرداري تهران در چهار مرز ترددي زايران و نيز مسير پياده روي و شهرهاي نجف و کربلا گفت: امکانات خوبي آماده شده تا همچون سال هاي قبل، خدمات لازم و ضروري زايران ايراني اربعين ارائه شود.

وي همچنين به استقرار ماموران راهنماي زاير در مرزهاي چهارگانه و نيز مسير پياده روي اشاره کرد و گفت: از سوي شهرداري تهران همچنين نصب بيش از يکهزار و 500 چشمه سرويس بهداشتي پرتابل و ثابت در مرزهاي چهارگانه و نيز شهرهاي نجف و کربلا صورت گرفته است.

معاون شهردار تهران به برگزاري جلسات هماهنگي ستاد اربعين شهرداري تهران در کربلا با حضور رييس کميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي شهر اشاره و خاطرنشان کرد: آقاي حق شناس در بازديدهاي خود از مراحل مختلف خدمات رساني به زايران اربعين ابراز رضايت کرده و بر ضرورت توجه به کيفيت خدمات تاکيد کرد.

وي همچنين تاکيد کرد که تمامي خدمات ارائه شده از سوي شهرداري تهران به زايران اربعين در چارچوب نظارت اعضاي شوراي شهر و بودجه مصوب 100 ميليارد ريالي خواهد بود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب