امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25691 تاریخ انتشار: یکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

رهبر اپوزیسیون انگلیس اعلام کرد؛

آزار و اذیت جنسی زنان در دولت و پارلمان انگلستان

خبرایران: رهبر اپوزیسیون انگلستان هشدار داد آزار و اذیت علیه زنان و رفتار نامناسبب با آنان در درون دولت و پارلمان این کشور وجود دارد و با آن برخورد نمی‌شود.
آزار و اذیت جنسی زنان در دولت و پارلمان انگلستان

به گزارش خبرایران، جرمی کوربین رهبر حزب اپوزیسیون انگلستان با انتقاد از دولت این کشور گفت فرهنگ سو‌ء استفاده از زنان در وست‌مینستر (دولت انگلیس) مدت‌هاست که به چالش کشیده نشده است.

به نوشته سایت شبکه خبری اسکای نیوز، رهبر اپوزیسیون انگلستان گفت این فرهنگ پست و تحقیرآمیز در بالاترین سطوح قدرت و در دولت این کشور نیز وجود دارد. 

وی از افرادی که تجربه آزار و اذیت داشتند، خواست تجربیات خود را به مقامات گزارش کنند و هشدار داد آن دسته از نمایندگان پارلمان انگلستان که از زنان سو‌ء استفاده کرده باشند یا آنان را مورد آزار و اذیت قرار دادند، باید پاسخگو باشند.

روزنامه انگلیسی سان هم در مطلبی مرتبط نوشت، کارمندان زن وست‌مینستر با راه‌اندازی گروهی در واتس‌اپ به اعضا درباره آن دسته از نمایندگان پارلمان و شخصیت‌های برجسته‌ای که در تمام احزاب سیاسی وجود دارند و اقدام به آزار و اذیت جنسی زنان می‌کنند، هشدار می‌دهند.

یک سخنگوی ترزا می نخست وزیر انگلیس هم گفت هر رفتار نامناسبی در هر سطحی از زندگی از جمله در میان سیاسیون غیرقابل قبول است. 

این سخن بعد از آن بیان شد که روزنامه انگلیسی تایمز در گزارشی نوشت، دو نماینده حزب حاکم محافظه‌کار و دو نماینده  حزب اپوزیسیون کارگر با زنان رفتار نامناسب و یا آنان را آزار و اذیت کرده‌اند. این رفتارها شامل فرستادن پیام‌های نامناسب تا روابط نامناسب با زنان محقق جوان بوده است. 

هفته گذشته نیز شبکه خبری بی‌بی‌سی در گزارشی از آمار بالای آزار و اذیت زنان در محیط کار و تحصیل در این کشور خبر داد. به گزارش بی‌بی‌سی 53 درصد زنان و دختران انگلستان تجربه آزار و اذیت جنسی و یا تجاوز را داشته‌اند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب