امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25698 تاریخ انتشار: یکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

حسن رحمانی اعلام کرد؛

منطقه21 رتبه نخست در زمینه «اصلاح الگوی مصرف» را کسب کرد

خبرایران: شهردار منطقه21 از کسب رتبه نخست این منطقه در زمینه «اصلاح الگوی مصرف» در بین مناطق 22گانه کلانشهر تهران خبر داد.
منطقه21 رتبه نخست در زمینه «اصلاح الگوی مصرف» را کسب کرد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه21، رحمانی شهردار این منطقه با اشاره به اینکه صرفه جویی در مصرف منابع و انرژی علاوه بر تاکیدات آموزه های دین مبین اسلام، جز وظایف ذاتی و انسانی افراد جامعه نیز می باشد، گفت: در راستای اجرای دستورالعمل ابلاغی از سوی مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران و لزوم تهیه گزارش اصلاح الگوی مصرف منابع و انرژی در مناطق 22گانه، واحد محیط زیست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه21 نسبت به تهیه "گزارش اصلاح الگوی مصرف چهار ماهه سال 1396" اقدام کرد و پس از انجام بررسی های لازم با کسب امتیاز 93 در میان مناطق 22گانه شهرداری تهران، حائز رتبه نخست شد.

شهردار منطقه21 در ادامه تصریح کرد: به منظور اجرای پروژه اصلاح الگوی مصرف در منطقه21، تعداد هفده ساختمان به صورت پایلوت در سطح این منطقه تحت پوشش قرار گرفته و کلیه اقدامات در زمینه بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان های مذکور صورت گرفت.

رحمانی در خاتمه یادآور شد: میزان مصرف حامل های انرژی و منابع مصرفی در سطح منطقه21 شامل آب، برق، گاز و کاغذ در دوره های چهار ماهه محاسبه می شوند و دلایل افزایش یا کاهش مصرف آن ها توسط کارشناسان واحد محیط زیست معاونت خدمات شهری و محیط زیست این منطقه استخراج خواهد شد.

شایان ذکر است؛ نظر به اهمیت موضوعی "اصلاح الگوی مصرف" جلسات "کمیته اصلاح الگوی مصرف" به صورت ماهانه تشکیل و مسائل مربوطه طی این جلسات مطرح می شود.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب