امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25701 تاریخ انتشار: یکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

سید عباس طباطبایی خبرداد؛

مسئولیت پذیری اجتماعی 7هزار دانش آموز با انتخابات «شهردار مدرسه» در مدارس منطقه 11

خبرایران: نوزدهمین انتخابات شهردار مدرسه با مشارکت بیش از 7هزار دانش آموز روز سه شنبه 9آبان در 20 مدرسه منطقه 11برگزار خواهد شد تا نوجوانان درس مسئولیت پذیری، تصمیم گیری و مواجهه اصولی با موضوعات شهری را بیاموزند.
مسئولیت پذیری اجتماعی 7هزار دانش آموز با انتخابات «شهردار مدرسه» در مدارس منطقه 11

به گزارش ایران از خبروابط عمومی شهرداری منطقه 11 ، اداره آموزش و مشارکت شهروندی منطقه 11 روز سه شنبه نوزدهمین انتخابات شهردار مدرسه را در حالی برگزار می کند که بیش از 7 هزار دانش آموز دختر و پسر مقطع دوره اول متوسطه در مدارس خود تبلیغات انجام می دهند، وعده های انتخاباتی داده اند و کمپین تبلیغاتی به راه انداخته اند.

سید عباس طباطبایی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 با اشاره به این که انتخابات شهردار مدرسه در 10 مدرسه دخترانه و 10 مدرسه پسرانه برگزار خواهد شد؛ گفت:  برای هر مدرسه یک شهردار انتخاب خواهد شد که او نیز برای خود 8 معاون انتخاب می کند. وی افزود: انتخابات شهردار مدرسه فرصتی برای دانش آموزان نوجوان است تا امروز با تصمیم گیری و خرد جمعی، مشارکت مدنی، موضوعات مرتبط با مدیریت شهری و شیوه اداره شهر آشنا شوند.

طباطبایی شخصیت بخشی به دانش آموزان با تأکید بر اهمیت آنان به عنوان آینده سازان جامعه، بالا بردن سطح آگاهی آنان در موضوعات ترافیک و حمل و نقل، ایمنی و آتش سوزی و سیل و حوادث، مسائل زیست محیطی، بهداشت عمومی شهر، آب و هوا و تأکید بیشتر بر موضوعات اجتماعی و رعایت حقوق دیگران، ملاحظات حقوق سالمندان و بیماران و افراد ناتوان جامعه، استفاده از امکانات شهری و ... را از مهم ترین اهداف طرح شهردار مدرسه بیان کرد.

به گفته معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 ، فرآیند طرح شهردار مدرسه بهترین درس عملی برای نوجوانان است که مهارت های فردی و اجتماعی آنان را برای آینده فراهم می سازد.

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب