امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25747 تاریخ انتشار: دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور معاون دادستان تهران ، رئیس بنیاد مستضعفان و شهردار قلب طهران؛

نشست رسیدگی به مشکلات کسبه پاساژ ضلع شمالی پلاسکو برگزار شد

خبرایران: نشست رسیدگی به مشکلات کسبه پاساژ ضلع شمالی پلاسکو با حضور معاون دادستان تهران ، ریاست بنیاد مستضعفان و شهردار منطقه ۱۲ برگزار شد.
نشست رسیدگی به مشکلات کسبه پاساژ ضلع شمالی پلاسکو برگزار شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 12 تهران ، دکتر پیمان حسین محسنی شهردار این منطقه در این نشست ، ضمن اشاره به مشکلات ایمنی پاساژ ضلع شمالی پلاسکو ، شرط لازم جهت صدور پروانه ساختمانی را درخواست مالک اعلام نمود و از آمادگی کامل شهرداری جهت صدور مجوز تخریب و نوسازی در کوتاهترین زمان ممکن خبر داد.

شهردار قلب طهران با اشاره به پهنه شهرسازی ملک پلاسکو و حداکثر ارتفاع مجاز برای ساخت و ساز در آن با توجه به قوانین سازمان میراث فرهنگی ، خواستار همگرائی مالکین با بنیاد در راستای حل مشکلات فعلی شد.

در ادامه آقای سعیدی کیا ریاست بنیاد مستضعفان از فراخوان عمومی برای طراحی پلاسکوی جدید و دریاقت 30 هزار طرح پیشنهادی از سوی شهروندان خبر داد و گفت : در صورت توافق با ۲۸۶ پلاک واقع در ضلع شمالی ، بنیاد ظرف مدت ۲ سال پلاسکو را باشکوهتر و ایمن تر خواهد ساخت به گونه ای که حق تمام ۶۰۰ واحد آن کامل ادا گردد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب