امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25806 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱:۲۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سید مصطفی آقامیر اعلام کرد؛

طرح پاكسازي كوهستان درکه جمعه اجرا می شود

خبرایران: با هدف فرهنگ سازي و تشويق و ترغيب شهروندان به حفظ محيط زيست، طرح وي‍ژه پاكسازي كوهستان درکه روز جمعه اجرا می شود.
طرح پاكسازي كوهستان درکه جمعه اجرا می شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومي شهرداري منطقه يك سید مصطفی آقامیر شهردار ناحیه کوهستان این منطقه با بیان مطلب فوق اظهار داشت : طرح پاكسازي منطقه كوهستاني دركه با همکاری تشکل های مردمی، دوستداران محیط زیست ، ناحیه کوهستان شهرداری منطقه یک و... برگزار  می شود،.

وی افزود:  مراسم مذکور روز جمعه 12 آبان ماه ساعت 7 صبح  از مقابل ایستگاه دوستداران کوهستان درکه با تحویل کیسه های زباله ،کلاه و دستکش یک بار مصرف به شرکت کنندگان برای پاکسازی مسیر کوهپیمایی،  شروع  و به مسافت 7 کیلومتر تا پناهگاه پلنگچال ادامه می یابد.

آقا میر پاکسازی کوهستان را از برنامه های مشارکتی دانست و عنوان کرد: کوهستان شمال تهران سرمایه های تنفسی و گردشگری شهر تهران هستند و پاکسازی، حفظ وحراست از کوهستان ها به عنوان سرمایه های ملی وظیفه ای بر عهده همه شهروندان به خصوص جوانان است و ترویج فرهنگ کارگروهی و نظم نیز از ضروریات رشد اجتماعی جامعه است.

شهردار ناحیه کوهستان شهرداری منطقه یک با بیان اینکه این برنامه به منظور آشنا سازي اقشار مردمي، گردشگران و... با نحوه حفظ و پاکسازی محيط های كوهستاني و جلب روحيه مشاركت اجتماعی است، افزود: پهنه شمالی شهر تهران در مناطق یک تا چهار به عنوان مراکز طبیعی و گردشگری شناخته شده که با اجرای این طرح توسط شهرداری منطقه یک مسیر درکه ، میزبان دوستداران حفظ محیط زیست خواهد بود .

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب