امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25807 تاریخ انتشار: جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۹:۳۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

محمد طحان پور خبر داد؛

شرکت امرسان جزو 10 شرکت برتر تولید یخچال و فریزدرایران است/ سیستم بانکی به سمت تقویت دلالی حرکت کرده/ طرح فروش لوازم خانگی با کارت‌های اعتباری تا یک ماه دیگراجرایی می‌شود/ تولیدکنندگان چوب مالیات برارزش افزوده را می‌خورند/ بازارکشش خرید نقدی را ندارد

خبرایران: رئیس اتحادیه لوازم خانگی از برنامه‌ریزی اتحادیه لوازم خانگی برای متصل شدن اعضای صنف لوازم خانگی به شبکه فروش اینترنتی خبر داد و گفت: تا 5 سال آینده 60 درصد اصناف در ایران جمع می‌شوند مگر اینکه کالای تولیدی تحت برند عرضه کنند و یا فروشگاه بزرگی شوند و خدمات مناسبی ارائه دهند.
شرکت امرسان جزو 10 شرکت برتر تولید یخچال و فریزدرایران است/ سیستم بانکی به سمت تقویت دلالی حرکت کرده/ طرح فروش لوازم خانگی با کارت‌های اعتباری تا یک ماه دیگراجرایی می‌شود/ تولیدکنندگان چوب مالیات برارزش افزوده را می‌خورند/ بازارکشش خرید نقدی را ندارد

به گزارش خبرنگار خبرایران، نشست خبری و مراسم «رونمایی از محصولات جدید گروه صنعتی امرسان»  شب گذشته 11 آبان ماه 1396 با حضور« مهندس سلطان حسین فتاحی » بنیانگذار و رئیس هیئت مدیره گروه صنعتی امرسان،«محمد طحان پور» رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی ایران، نمایندگان فروش محصولات گروه صنعتی امرسان  و اصحاب رسانه در باشگاه فرمانیه تهران برگزارو دراین مراسم «محمد طحان‌پور» رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی ایران طی سخنانی اظهار داشت: طرح فروش لوازم خانگی با کارت‌های اعتباری تا یک ماه دیگر اجرایی می‌شود و در حال حاضر مقدمات این کار در دست اجرا است.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی ایران تصریح کرد: در این طرح، پول به طور مستقیم به حساب تولیدکننده واریز می‌شود و تولیدکنندگان باید دفاتر فروش خود را تقویت کنند و هر شرکتی که نمایندگی بیشتری برای فروش کالا داشته باشد، فروش بیشتری با استفاده از کارت‌های اعتباری خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: درحال حاضر تولیدکنندگان با مشکلات مختلفی روبه‌رو هستند و تولیدکنندگان چوب مالیات بر ارزش افزوده را می‌خورند، بازار کشش خرید نقدی ندارد و در این شرایط، هنوز چک اول وصول نشده باید 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده پرداخت کنند.

طحان‌پور با اشاره به بالا بودن سود تسهیلات بانکی برای تولیدکنندگان ابرازداشت: سود بانکی به صورت اسمی 15 درصد است اما در نهایت این تسهیلات با نرخ بالای 23 درصد به دست تولیدکننده می‌رسد در چنین وضعیتی تولیدکننده باید بابت مواد اولیه از جمله فولاد به شرکت‌های عرضه‌کننده این مواد، پول نقد پرداخت کند.

وی عنوان داشت: مشکل گرانی مواد اولیه برای تولیدکنندگان وجود دارد ولی نمی‌توانند قیمت تولیداتشان را افزایش دهند، زیرا بازارکشش لازم را ندارد و اگر فردی سرمایه خود را در بانک‌های داخلی سپرده‌گذاری کند با توجه به وضعیت ربا و سود بالای بانکی می‌تواند سود قابل توجهی را کسب کند که همین مسئله سود بالای بانکی، باعث فلج شدن اقتصاد کشور شده بود و سیستم بانکی به سمت تقویت دلالی حرکت کرده بود که با کاهش نرخ سود مقداری از این مسئله جلوگیری شد.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی تاکید کرد: برای معرفی کالای با کیفیت درجه یک به مشتریان نمی‌توانیم نام 10 کارخانه را در بین 100 کارخانه فعلی ببریم. اما شرکت امرسان جزو 10 شرکت برتر تولید یخچال و فریز است. با تولیدکنندگان بی‌کیفیت مبارزه می‌کنیم تا جمع شوند، چه دلیلی دارد مردم کالای بی‌کیفیت بخرند برای اینکه در کشور اشتغال‌زایی برقرار باشد؟

وی اضافه کرد: اگر تولیدکننده به دنبال دانش و تکنولوژی روز و مشارکت با شرکت‌های خارجی نرود، زمین‌گیر خواهد شد و اگر صادرات‌گرا نباشد هم نمی‌تواند سهم بازار داخل خود را حفظ کند.

طحان‌پوراز برنامه‌ریزی اتحادیه لوازم خانگی برای متصل شدن اعضای صنف لوازم خانگی به شبکه فروش اینترنتی خبر داد و گفت: تا 5 سال آینده 60 درصد اصناف در ایران جمع می‌شوند مگر اینکه کالای تولیدی تحت برند عرضه کنند و یا فروشگاه بزرگی شوند و خدمات مناسبی ارائه دهند و تا 5 سال آینده بانک‌های محدودی فعال خواهند بود و اکثر بانک‌ها  جمع می‌شوند زیرا تمام فعالیت‌های تجاری به سمت اینترنتی شدن حرکت می‌کند.

بنابراین گزارش، دراین مراسم محصولات جدید گروه صنعتی امرسان با حضور این سخنرانان و میهمانان داخلی و خارجی رونمایی و روبان قرمز و کیک ۳۶ سالگی گروه صنعتی امرسان بریده شد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب