امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25845 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲:۳۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر؛ باید حافظ منافع ذینفعان و سهامداران باشیم

خبرایران: نشست هم اندیشی مدیران شرکت پاکسان و به پخش از گروه خانواده شرکت توسعه صنایع بهشهر برگزار شد.
مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر؛ باید حافظ منافع ذینفعان و سهامداران باشیم

به گزارش خبرایران، نشست مدیران پاکسان و به پخش روز پنجشنبه بیستم مهرماه سال جاری در هتل آکادمی تهران با حضور مدیرعامل و مدیران توسعه صنایع بهشهر، هلدینگ مدیریت صنعت شوینده، مدیران پاکسان و به پخش با هدف هم افزایی این دو شرکت برگزار شد.

مهندس دلشادی مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر با بیان این مطلب که قرار است در این نشست با نقدهای چالشی به راه کار جامع و منسجمی برسیم گفت: پخش خوب، متناسب و متوازن موضوعی است که باید همواره به آن توجه داشت چرا که در عصر حاضر پخش خود به عنوان یک صنعت شناخته می شود که باید همه ابزارهای آن را شناخت.

در ادامه این نشست، مهندس داراب وکیلی مدیرعامل هلدینگ صنعت شوینده، ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این همایش گفت: موضوع پخش مسئله مهمی است که بعد از نقطه تولید باید به آن توجه ویژه داشت چرا که تلاش تولیدکننده تنها به مدد نیروهای توزیع و پخش است که دیده می شود و محصول در اختیار مشتری قرار می گیرد.

در ادامه این همایش، مهندس ربیعی مدیرعامل شرکت به پخش این نشست را عامل افزایش تعامل درون سازمانی خانواده صنعتی بهشهر معرفی کرد و گفت: بیشتر از بیست سال از منظر تولیدکننده به مسئله پخش نگاه کردیم و حالا از منظر مدیرعامل یک شرکت پخش از نزدیک می توانیم مشکلات و چالش های پیش رو روی سیستم پخش را درک کنیم.

در ادامه این همایش، مهندس ربیعی مدیرعامل شرکت به پخش این نشست را عامل افزایش تعامل بین سازمانی و درون خانواده صنعتی بهشهر دانست و گفت: بیشتر از بیست سال از منظر تولیدکننده به مسئله پخش نگاه کردیم و حالا به عنوان مدیرعامل یک شرکت پخشی از نزدیک می توانیم مشکلات و چالش های پیش رو را درک کنیم.

مدیرعامل به پخش در ادامه خاطرنشان کرد: باید ببینیم دنیا در صنعت پخش به کدام سمت می رود و ما نیز متناسب با تغییر رفتار مشتری در تهیه و خرید کالا و علایق و تمایلاتش خودمان را به روز کنیم.

در ادامه نشست "هم اندیشی مدیران پاکسان و به پخش" مهندس علی صفوی نژاد مدیرعامل شرکت پاکسان با اشاره به جایگاه اینشرکت در بین سایر شرکتهای تولیدکننده محصولات شوینده و بهداشتی گفت: دو دغدغه اساسی برای برگزاری این هم اندیشی احساس می شد که در حقیقت نگرانی مهندس دلشادی مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر و بسیاری از مدیران دیگر است. اول حضور رقبا که با قدرت در حال تصاحب بازار هستند و نکته دیگر توجه به سیاست‌های جدید که به زودی در شرکت توسعه صنایع بهشهر در حال شکل گیری است و برای اجرایی شدن آن باید به طور کامل اقدامات نوینی را به کار بگیریم.

وی برگزاری چنین هم اندیشی را مثمرثمر دانست و افزود: تا زمانی که نتوانیم به راهکار مناسبی برای رفع مشکلات و دستیابی به موفقیت برسیم این صحبت های ارزشمند تنها در حد حرف باقی خواهد ماند و گذشت زمان نشان خواهد داد تا چه اندازه چنین نشستهایی خروجی مثبت داشته و به یک دیدگاه واحد رسیده ایم.

مدیرعامل شرکت پاکسان با اشاره به نقش بازاریابان و مدیران فروش یادآورشد: مدیران فروش پیش آهنگان اصلی بازار هستند و با تحقیقاتی که در حوزه بازار انجام شده باید ببینیم برای دستیابی به موفقیت در عرصه فروش چه اقداماتی باید انجام دهیم.

سپس دکتر معین زاد معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت توسعه صنایع بهشهر در خصوص نشریه فرتاک شرکت توسعه صنایع بهشهر اطلاعاتی را در اختیار حضار و مهمانان حاضر در جلسه قرار داده و نقش تعیین کننده هر یک از شرکت های گروه صنعتی بهشهر را در انتشار این نشریه به تفصیل تشریح نمود.

در حاشیه برگزاری این همایش مهندس دلشادی با تاکید بر تبلیغات هدفمند و جامع، خبر ایجاد خبرگزاری صنعت شوینده را به اطلاع همگان رساند و از همه مدیران شرکت‌های خانواده توسعه صنایع بهشهر و هلدینگ مدیریت صنعت شوینده خواست از این فضای به وجود آمده نهایت بهره را ببرند و با ارائه اطلاعات در هرچه پربار شدن این رسانه بکوشند.

این همایش با جلسه پرسش و پاسخ و با حضور آقایان مهندس دلشادی مدیرعامل توسعه صنایع بهشهر، دکتر معین زاد معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت توسعه صنایع بهشهر، مهندس آیت اللهی مدیر امور شرکت‌های شرکت توسعه صنایع بهشهر، مهندس داراب وکیلی مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده، مهندس صفوی نژاد مدیرعامل شرکت پاکسان، مهندس ربیعی مدیرعامل به‌پخش، مهندس همدانی مدیرعامل گلتاش، مهندس کرمی مدیرعامل ساینا، مهندس شهریاری مدیر ارشد شرکت به پخش و مهندس شهریار محمدی راد مدیرعامل مروارید هامون خاتمه یافت.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب