امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25846 تاریخ انتشار: شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱:۴۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پیام مدیرعامل شرکت پاکسان منتشر شد؛

نقشه راه آینده شرکت پاکسان اعلام شد

خبرایران: پیام مدیرعامل شرکت پاکسان منتشر شد.
نقشه راه آینده شرکت پاکسان اعلام شد

اینک که توفیق خدمت در گروه بزرگ پاکسان نصیب من شده است، با سپاسگزاری از زحمات همه‌ی کسانی که با تلاش و دانش خود شرکت را به این جایگاه قابل احترام رسانده‌اند، مطالبی را به عنوان نقشه راه آینده گروه اعلام می‌دارم. باشد که بر پایه عمل به آن و نیز تدوین برنامه‌های روزآمد و قابل انعطاف بتوانیم، علاوه بر افزایش سهم بازار، ارتقای جایگاه برند و نیز ارزآوری مناسب، فردایی روشن را برای سهامداران و عموم ذینفعان پاکسان رقم بزنیم.

 

1-    مدیریت در تعریفی ساده "هنر به کار بردن علم است" بر این اساس مدیران گروه باید متخصصانی باشند.

که بر حیطه‌های مختلف مدیریتی مسلط بوده و بتوانند با بکارگیری عوامل مختلف تولید علاوه بر بهینه سازی فرایندها، توان مدیریت فضای متغیر اقتصاد را داشته باشند، تا بتوانند بر پایه این توانایی‌ها، گروه را هدایت و اهداف صدرالذکر را محقق سازند. مدیران و کارکنان پاکسان با تعهد به سازمان خود، ریل گذار آینده‌ای روشن خواهند بود، همکاران ما تعهد کرده‌اند تا شعار "پاکسان، پیشرو در ایران و خوشنام در منطقه را" بیش از گذشته درخشانتر نمایند.

 

2-    به تأسی از پیامبر رحمت دست کارگران پاکسان را می‌بوسم. به تعهد آنها برای افزایش تولید شرکت که نتیجهآن حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری و به سهم خود افزایش تولید و اقتدار ملی است احترام می‌گذارم، ضمن این که بهبود فضای کاری و معیشتی کارگران عزیز را وظیفه خود می‌دانم، از طرفی مطابق برنامه توانمند‌سازی کارگران، سطح دانش مهارت فنی آنها افزایش می‌یابد تا بتوانند مأموریت‌های محوله را به خوبی انجام دهند. این 2 مهم در دستور کار مدیران قرار می‌گیرد تا پاکسان بر پایه کارگران ماهر و متعهد خود و با هدایت مدیران دلسوز و کاربلد، حرکت پیشروانه خود را ادامه دهد.

 

3-    پاکسان از ابتدای تأسیس خود تا اکنون که بیش از 5 دهه از عمرش می‌گذرد همواره در پی آن بوده که "کیفیت"را به عنوان محور تبلیغاتی خود برگزیند، تعهد شرکت به کیفیت تا جایی است که در بدترین دوران اقتصاد ایران و در اوج تحریم‌ها نیز مشتری محوری را رها ننمودیم و برای باور بیشتر مشتریان داخلی و خارجی و وفاداری آنان به محصولاتمان، تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

 

اکنون که با تلاش‌های مسئولان دیپلماسی فضای تازه‌ای در اقتصاد کشور ایجاد شده و این فضا بی‌شک بر روی مبادلات تجاری کشور تأثیرگذار خواهد شد، به دنبال آن هستیم تا بر پایه نوآوری مبتنی بر سلیقه مشتریان عزیز، نه تنها سهم بازار داخلی را افزایش دهیم، بلکه به نمایندگی از بخش تولیدی کشور در حوزه سلامت، سهم بازار خارجی خود را ارتقاء بخشیم.

 

بدون تردید موفقیت یک کار تیمی است، برای موفق شدن پاکسان، همه عوامل مذکور مؤثر هستند و ما دست همه‌ی ذينفعان شركت پاكسان را برای رسیدن به قله‌های جدید می‌فشاریم.

 

علی صفوی نژاد

مديرعامل پاکسان

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب