امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25876 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

تجلیل از پیرغلامان حسینی ورودی غربی پایتخت

خبرایران: با همکاری سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و معاونت امور فرهنگی و اجتماعی منطقه 21 ؛ همزمان با ایام ماه صفر در مراسمی با حضور شهردار، معاونین و مدیران شهری این منطقه از هفتاد و پنج تن از پیرغلامان حسینی، ذاکران اهل بیت و فعالان هیئات عزاداری منطقه21 تقدیر به عمل آمد.
تجلیل از  پیرغلامان حسینی ورودی غربی پایتخت

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه21، رحمانی شهردار این منطقه ضمن اعلام مطلب فوق اظهار داشت: وجود پیشکسوتان عرصه مداحی یک فرصت ارزشمند و نعمتی بزرگ برای کشور است؛ چرا که معرفت اهل بیت از نعمات بزرگی است که اگر تمام عمر را صرف شکر چنین نعمتی کنیم باز هم کافی نیست.

وی در ادامه با اشاره به نقش و اهمیت مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) در ایجاد شور و شعور حسینی در جامعه گفت: خادمان حسینی رسانه ای مستقل، پر نفوذ و تاثیر گذارند که با بصیرت بخشی به جامعه و برانگیختن شعور و عواطف انسانی نقش بی بدیلی در هدایت جامعه به سوی فضایل انسانی ایفا می کنند و می توانند با آراستن زندگی به اندوخته های قرآنی از ورود خرافات و پیرایه ها به اجتماع تاثیرگذار باشند.

شهردار منطقه 21 در ادامه افزود: هدف از برگزاری برنامه های معنوی از جمله مداحی در جامعه تعميق فرهنگ و معارف اسلامى در ذهن مردم است.

رحمانی در پایان با بیان اینکه مراسم تجلیل از پیرغلامان حسینی ورودی غربی پایتخت برای دومین سال متوالی که در منطقه 21 برگزار می شود، تصریح کرد: این مراسم  با مداحی و سخنرانی مذهبی و همچنین تقدیر از پیرغلامان حسینی، ذاکرین اهل بیت و فعالان هیئات عزاداری این منطقه در مسجد صاحب الزمان (عج) واقع در ناحیه یک منطقه21 برگزار شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب