امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25920 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

آموزش اطفاء حریق و کمک های اولیه به کارکنان ساختمان آلومینیوم

خبرایران: از سوی ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 11 به منظور آمادگی برای مواجهه با بحران در ساختمان های نا ایمن سطح منطقه، آموزش کمک های اولیه و اطفاء حریق در ساختمان آلومینیوم انجام شد.
آموزش اطفاء حریق و کمک های اولیه به کارکنان ساختمان آلومینیوم

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 11 ، نصراله آبادیان شهردار منطقه 11 در این باره گفت: این آموزش ها برای مدیریت و کل مجموعه ساختمان آلومینیوم انجام شده است.
به گفته شهردار منطقه 11 آموزش کمک های اولیه با حضور کارشناسان اورژانس و با هدف آشنایی کارکنان با مفاهیم ضروری کمک های اولیه شامل سوختگی، خفگی، شکستگی، زخم و خون ریزی، برخورد با مصدوم ، بازدید راه تنفسی و علائم حیاتی انجام شد.
وی افزود: آموزش مفاهیم ضروری در خصوص حریق و خاموش کننده ها نیز با همکاری کارشناسان سازمان آتش نشانی در موضوعاتی چون « تعریف حریق و مثلث حریق، گروه بندی حریق ها، فلزات قابل اشتعال، انواع سیستم های اعلام حریق، نحوه کاربری سیستم های اعلام حریق و ...  » برگزار شده است که با اجرای این کلاس،  مدیریت و کل مجموعه ساختمان آلومینیوم با مفاهیم اولیه و ضروری و موضوعاتی چون، انواع خاموش کننده ها، شناسایی خاموش کننده ها، نحوه به کارگیری خاموش کننده ها و ... آشنا شدند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب