امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25931 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

جلسه هماهنگی اجرای طرح مسکن پیشگام برگزار شد

خبرایران:جلسه هماهنگی اجرای طرح مسکن پیشگام با حضور نماینده دولت (شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران)، نماینده مدیریت شهری (سازمان نوسازی شهر تهران) و نهاد توسعه گر برگزار شد.
جلسه هماهنگی اجرای طرح مسکن پیشگام برگزار شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نوسازی شهر تهران، در این جلسه پیش نویس مصوبات طرح مشترکت دولت و شهرداری برای ساخت 55000 واحد مسکونی در پایتخت تحت عنوان "طرح مسکن پیشگام" مورد بررسی قرار گرفت و موارد مورد نیاز جهت اخذ از مبادی قانونی از قبیل هیأت دولت، شورای پول و اعتبار و غیره ارائه شد.

در این جلسه پس از مطرح شدن نظرات اصلاحی و پیشنهادات کارشناسی مقرر شد متن با قید فوریت نهایی شود و جهت تصویب به مبادی قانونی ذیربط ارسال گردد.

بر اساس این گزارش، شهرداری تهران از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های بالقوه خود در راستای اجرایی شدن طرح مسکن پیشگام که مقرر است به عنوان طرح عملیاتی تأمین مسکن در بافت های فرسوده شهر تهران ابتدا در پایتخت اجرا شده و همزمان مقدمات اجرای این طرح در سایر شهرها نیز طرح ریزی و تسری یابد، استفاده خواهد کرد.

شایان ذکر است جلسه بعدی جهت هماهنگی اجرایی شدن طرح مسکن پیشگام در شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران برگزار می شود و پس از بررسی و حک و اصلاح نهایی، جهت تصویب به هیأت دولت ارائه خواهد شد. 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب