امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25933 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۹:۱۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

رییس کمیسیون عمران مجلس

مشارکت بانک پارسیان درطرح‌های عمرانی و توسعه‌ای کشور، شایسته تقدیر است

خبرایران: رییس کمیسیون عمران مجلس، گفت: اقدامات مثبت بانک پارسیان درحمایت از طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای کشور، نوسازی بافت‌های فرسوده روستایی و همچنین رونق‌بخشی به صنعت گردشگری، می‌تواند اقتصاد روستا و در نهایت کشور را تقویت کند.
مشارکت بانک پارسیان درطرح‌های عمرانی و توسعه‌ای کشور، شایسته تقدیر است

به گزارش خبرایران، محمدرضا رضایی رییس کمیسیون عمران مجلس اقدامات مثبت بانک پارسیان را ستود و تصریح‌کرد: این بانک تسهیلات ارزان‌قیمت را در قالب تفاهم‌نامه‌ای که با معاونت توسعه روستایی و بنیاد برکت و با هدف رونق صنعت گردشگری و اقتصاد روستا و حمایت از طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای مناطق کمتر برخوردار، به امضا رسانیده، به متقاضیان پرداخت می‌کند. این مهم با توجه به تاثیر رونق اقتصادی روستاها در پیش‌گیری از مهاجرت روستا و ایجاد مهاجرت معکوس، به ساماندهی و رونق محصولات منطقه‌ای و روستایی منجر می‌شود.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه مجلس از نهادهای پولی و مالی که حامی مردم بوده و به اقتصاد کشور کمک می‌کنند، حمایت می‌کند، افزود: امید است، این اقدام بانک پارسیان را از سایر بانک‌ها نیز شاهد باشیم و در سایر حوزه‌ها نیز نهادهای پولی و مالی کشور پیش‌قدم شوند تا وضعیت کشور در حوزه‌های عمرانی و مسکن هر چه سریع‌تر سامان بپذیرد.

همچنین بانک پارسیان در راستای عمل به تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، اقدامات ارزنده‌ای همچون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و بنگاه‌های تولیدی، مشارکت در پروژه‌های عمرانی و طرح آبرسانی به نقاط محروم کشور، خرید تضمینی گندم کشاورزان، اعطای تسهیلات ازدواج، اشتغال‌زایی وحمایت از انجمن‌های خیریه همچون سازمان بهزیستی، کمیته امداد و همچنین طرح نوسازی ناوگان تاکسی‌های فرسوده انجام داده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب