امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25936 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱:۴۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معرفی کمپین جدید چنگال

خبرایران: به یاد ماندنی‌ترین بخش هر مسافرتی برای خیلی‌ها غذای لذیذی است که گوشه رستورانی دنج نوش جان کرده‌اند. خیلی از ما شیراز را با کلم پلو، کرمانشاه را با خورشت خلال، بوشهر را با قلیه‌ماهی و گیلان را با کباب ترش به یاد می‌آوریم.
معرفی کمپین جدید چنگال

به گزارش خبرایران، بنابر اعلام سایت چنگال، این وب‌سایت در کمپین جدیدی که با همراهی شرکت سفرهای مارکوپولو راه‌اندازی کرده، سفری هیجان‌انگیز را با پیشنهادهای غذایی همیشه خوبش مخلوط کرده است. قرار است هر هفته سه نفر از کسانی که از چنگال خرید می‌کنند، راهی یک سفر فوق‌العاده و همه‌چیزتمام به یزد، میبد و کویر شوند.

کاربران سایت چنگال می‌توانند از همین امروز با سفارش غذا در قرعه‌کشی شرکت کرده و شانس خود را برای حضور در تور سه روزه یزدگردی به میزبانی چنگال و مارکوپولو امتحان کنند. هر شنبه سه نفر به قید قرعه انتخاب شده و در تاریخ ۱۵-۱۷ آذرماه با قطار تندروی پردیس راهی سرزمین بادگیرها می‌شوند.

این ۱۲ برنده‌ خوش‌شانس ۲ شب و ۳ روز در هتل چهار ستاره مشیرالممالک اقامت داشته و با چنگال و مارکوپولو سری به مسجد امیرچخماق،  مسجد جامع میبد و کویر آرام و پرستاره یزد می‌زنند.

برای شروع سفارش از سایت چنگال، کافیست وارد سایت چنگال شوید و خیلی ساده با انتخاب محله‌ای که در آن هستید، لیست رستوران‌هایی که در منطقه‌ شما سرویس دارند را مشاهده کنید. پس از انتخاب رستوران و سفارش آنلاین غذا و پرداخت سفارش منتظر پیک رستوران بمانید تا خیلی سریع غذا را به دستتان برساند. حالا هم می‌توانید از غذا لذت ببرید و هم برای شرکت در قرعه‌کشی شانس دارید

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب