امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25942 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۴:۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

نوسازی تجهیزات نفتی با همکاری جهاددانشگاهی و پژوهشگاه نفت

خبرایران: همکاری مشترک بین جهاد دانشگاهی و پژوهشگاه صنعت نفت در زمینه‌ی ارتقا و بهینه‌سازی فناوری و نوسازی تأسیسات سطح الارضی و پاکسازی مناطق آلوده به مواد هیدروکربوری گسترش می‌یابد.
نوسازی تجهیزات نفتی با همکاری جهاددانشگاهی و پژوهشگاه نفت

به گزارش خبرایران،در نشست مشترک میان جهاددانشگاهی با پژوهشگاه صنعت نفت مقرر شد، در زمینه ارتقا و بهینه‌سازی فناوری و نوسازی تأسیسات سطح الارضی و پاکسازی مناطق آلوده به مواد هیدروکربوری همکاری مشترک صورت گیرد.

بر این اساس همچنین تاکید شد در سایر زمینه‌هایی که جهاددانشگاهی و پژوهشگاه صنعت نفت توانمندی دارند در کارگروه‌های مشترک تخصصی بحث، بررسی و تصمیم‌گیری شود.

در این جلسه که به منظور همکاری فناورانه میان جهاددانشگاهی و پژوهشگاه صنعت نفت در محل پژوهشگاه برگزار شد، دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاد دانشگاهی ضمن اعلام آمادگی برای همکاری فناورانه با این پژوهشگاه، گفت: با توجه به توانمندی‌های جهاددانشگاهی و پژوهشگاه صنعت نفت در چندین زمینه تخصصی که وزارت نفت نیاز دارد می‌تواند بین دو مجموعه همکاری صورت گیرد.

این جلسه با حضور دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاد دانشگاهی و دکتر جعفر توفیقی رییس پژوهشگاه صنعت نفت و با حضور دکتر محمدرضا پورعابدی معاون پژوهش و فناوری و مهندس ولی‌الله روشن مدیرکل دفتر فنی و مهندسی جهاددانشگاهی و سعید میرزایی رییس جهاددانشگاهی شهید بهشتی برگزار شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب